Gå til innhold



Foto

ga fra meg vognkort del 2.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
8 replies to this topic

#1 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 25 November 2010 - 16:06

heisan
byttet for en tid siden en mercedes w124 mot en -92 pajero, desverre var jeg dum nok til å overlate del 2. av vognkortet til ny eier.
han gidder ikke å levere det eller har ingen interesse for det, har kontaktet han ved flere anledninger og han lover og lover men ingenting skjer...
var i kontakt med politiet, de skulle oppsøke han.
men de kunne ikke avskilte bilen siden det ikke var noen avskiltingsbegjering på bilen, kun oppfordre han til å få det ordnet.... kan jeg få en privatperson til å avskilte bilen siden den fortsatt er registrert på meg??

irriterende at han kan pådra seg parkeringsbøter,bli tatt i fotoboks og det som verre er og bøtene vil da bli sendt til meg....
får heller ikke sagt opp forsikringen mad.gif

#2 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 25 November 2010 - 16:52

QUOTE(kjetil1972 @ 25 Nov 2010, 17:06) <{POST_SNAPBACK}>
heisan
byttet for en tid siden en mercedes w124 mot en -92 pajero, desverre var jeg dum nok til å overlate del 2. av vognkortet til ny eier.
han gidder ikke å levere det eller har ingen interesse for det, har kontaktet han ved flere anledninger og han lover og lover men ingenting skjer...
var i kontakt med politiet, de skulle oppsøke han.
men de kunne ikke avskilte bilen siden det ikke var noen avskiltingsbegjering på bilen, kun oppfordre han til å få det ordnet.... kan jeg få en privatperson til å avskilte bilen siden den fortsatt er registrert på meg??

irriterende at han kan pådra seg parkeringsbøter,bli tatt i fotoboks og det som verre er og bøtene vil da bli sendt til meg....
får heller ikke sagt opp forsikringen mad.gif



Bestill nytt vognkort på biltelsynet??

Eller meld bilen stælt!
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#3 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 25 November 2010 - 17:13

QUOTE(AMan @ 25 Nov 2010, 16:52) <{POST_SNAPBACK}>
Bestill nytt vognkort på biltelsynet??

Eller meld bilen stælt!

ordnet seg smile.gif
fikk akkurat telefon fra politiet i mo i rana, de hadde oppsøkt ny eier og fått del2. av vognkortet av han.... så de leverer det inn på biltilsynet....


#4 Stangesokning

Stangesokning

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 77 Innlegg:

Posted 25 November 2010 - 17:16

Eller dra til han og plukk av skilta og levere dem på biltilsynet. så sier du opp forsikringen din. Da må han ordne forsikring og innlevering av del2 for å få ut igjen skilta.Det ville jeg gjort. Kan da ikke være ulovlig å plukke skilta av "sin egen"bil.

#5 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 25 November 2010 - 19:04

QUOTE(Stangesokning @ 25 Nov 2010, 17:16) <{POST_SNAPBACK}>
Eller dra til han og plukk av skilta og levere dem på biltilsynet. så sier du opp forsikringen din. Da må han ordne forsikring og innlevering av del2 for å få ut igjen skilta.Det ville jeg gjort. Kan da ikke være ulovlig å plukke skilta av "sin egen"bil.

hadde det ikke ordnet seg har jeg ihvertfall dratt før 1/1 så jeg ikke har fått ansvaret for årsavgifta også....
men er jo 120 mil dit og tilbake, er jo ikke akkurat en ettermiddagstur heller....

har nå kanskje lært til neste bilsalg da smile.gif



#6 varr

varr

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 04 May 2011 - 00:09

QUOTE(kjetil1972 @ 25 Nov 2010, 16:06) <{POST_SNAPBACK}>
heisan
byttet for en tid siden en mercedes w124 mot en -92 pajero, desverre var jeg dum nok til å overlate del 2. av vognkortet til ny eier.
han gidder ikke å levere det eller har ingen interesse for det, har kontaktet han ved flere anledninger og han lover og lover men ingenting skjer...
var i kontakt med politiet, de skulle oppsøke han.
men de kunne ikke avskilte bilen siden det ikke var noen avskiltingsbegjering på bilen, kun oppfordre han til å få det ordnet.... kan jeg få en privatperson til å avskilte bilen siden den fortsatt er registrert på meg??

irriterende at han kan pådra seg parkeringsbøter,bli tatt i fotoboks og det som verre er og bøtene vil da bli sendt til meg....
får heller ikke sagt opp forsikringen mad.gif


Selger hadde ikke tilfeldigviset fornavn som begynte på S?

#7 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 04 May 2011 - 17:14

Nei. A.....

#8 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 04 May 2011 - 17:45

Hadde ikke SELGER et navn som begynner på K da...? wink.gif
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#9 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 09 May 2011 - 22:20

QUOTE(HardKåre @ 4 May 2011, 18:45) <{POST_SNAPBACK}>
Hadde ikke SELGER et navn som begynner på K da...? wink.gif

ehh!! jo han hadde jo det tongue.gif