Gå til innhold



Foto

Hjelp med 4Runner


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 tofguy

tofguy

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 27 November 2010 - 19:46

Hei.

Jeg jobber som fotograf og trenger noe å komme meg fram med, spesiellt på vinteren. Blir for det meste å kjøre på vei, men er ute i all slags føre og vær.
Tenker derfor på å handle meg bil av typen 4Runner. Hvordan er disse på vinteren? Lett for å sladde? Drivstoffbruk? Hvordan er automatkassen på disse?

Funnet ett par på finn.no, men siden jeg ikke har nen erfaring med offroadere så tenkte jeg å spørre..

På forhånd takk smile.gif

#2 PrinZe

PrinZe

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 27 November 2010 - 21:55

Flotte biler med bra motor, men gå for en 3liter når du først er igang! Tar seg bra frem i det meste av terreng, men er selvfølgelig avhengig av dekkvalg! Kan være litt lett i ræva på vinteren, men igjen, dekkvalg er ordet! Automatisk innkobling av navene, bare sett transferkassa i 4wd, og du er good to go!

Pass deg for rust og motorer som ikke er tatt vare på..

www.h4k.no (Norsk Hilux og 4-Runner Klubb) har uendelig mye info smile.gif
- Because it all went to hælvete in a very krapp turn, som Petter Solberg sier -

#3 Lars'ern

Lars'ern

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1450 Innlegg:

Posted 27 November 2010 - 22:57

Og diesel, ikke bensin.
Lars'ern




Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil
(sitat Volvo-Lars på http://volvoforum.no)

#4 ursus77

ursus77

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 18 Innlegg:

Posted 27 November 2010 - 23:55

QUOTE(tofguy @ 27 Nov 2010, 19:46) <{POST_SNAPBACK}>
Hei.

Jeg jobber som fotograf og trenger noe å komme meg fram med, spesiellt på vinteren. Blir for det meste å kjøre på vei, men er ute i all slags føre og vær.