hva meiner folket om tgb target / gunner 525 lurer på og kjøpe meg ein sånn . til kjøring til jobb og litt kose kjøring er det verdt og kjøpe ein sånn ? er det mye feil og problemer med dei. og hvor fort går den etter veien..har fått eit utroligt godt tilbud på ein ny ein ...
på forhånd takk:)
tgbtarget /guner 525
Started by
toma
, Jan 12 2011 21:21
3 replies to this topic
Posted 12 January 2011 - 21:21
Tom Arild Slåtto
Posted 13 January 2011 - 20:51
QUOTE(toma @ 12 Jan 2011, 21:21) <{POST_SNAPBACK}>
hva meiner folket om tgb target / gunner 525 lurer på og kjøpe meg ein sånn . til kjøring til jobb og litt kose kjøring er det verdt og kjøpe ein sånn ? er det mye feil og problemer med dei. og hvor fort går den etter veien..har fått eit utroligt godt tilbud på ein ny ein ...
Utfra min erfaring med TGB er det ikke noe i veien for å bruke penga sine på den. Jeg har så vidt prøvekjørt 525 og det første som slår meg er at detta ser ut som en Can-Am renegade!Wow, her har Asiaten virkelig slått på stortromma, meen med engang en setter seg oppå så er det liksom ikke det samme, fair enough, halv pris (og under det) av Can-Am`en (og ikke er jeg kjempefan av CanAm, så samma det). Det som betyr noe for meg er kjøreegeneskapene og som en light duty maskin, litt skog, mye vei, jordekjøring nå og da= go ahead!
Kvalitetsmessig kan jeg ikke si stort om, men sivgerfar har en TGB Blade 425 og den har det ikke vært noe tull med, så er kvaliteten lik som på den har du ikke noe å frykte. Importøren har også et bra delelager.
Det jeg ser på som det største problemet med "billig" atv`ene fra Kina, Taiwan, Korea, etc er at de er i overkant myke i ramma, men det virker som du stiller i samma klasse som svigerfatter, og vil ikke merke noe til det, dersom det er tilfellet for denne. Og kvaliteten er absolutt ikke den samme, men for de fleste mer enn bra nok til hobby/fritidsbruk.
Personlig hadde jeg heller lagt penga mine i en 2-3 år gammal Honda, Polaris, Yamaha, men nå bruker jeg atv`en til mer herjing i skauen og der vet jeg av erfaring at de kjente merkene tåler mer juling enn asia maskinene.
Fant en video som er ganske dekkende for forskjellen på TGB og CanAM (sjøl om det kan virke sånn, er ikke jeg CanAm frelst, Honda er mitt merke
http://www.youtube.c...feature=related
Posted 14 January 2011 - 16:41
skal til ride i bergen og prøve ein i morra så får se. men er enig med deg kjennte merker toler nok meir. har ein 2007 can am renegade 800 på hånd og .
Tom Arild Slåtto
Posted 16 January 2011 - 13:29
QUOTE(toma @ 14 Jan 2011, 16:41) <{POST_SNAPBACK}>
skal til ride i bergen og prøve ein i morra så får se. men er enig med deg kjennte merker toler nok meir. har ein 2007 can am renegade 800 på hånd og .
Husk at du betaler i overkant mye for merket når du handler en canam. Men ettersom det er en 07 mod har den gått av seg noe av prisen.
Edited by Spydebergskrens, 16 January 2011 - 13:30.