Gå til innhold



Foto

Omregistrering fra kombinert til personbil


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
12 replies to this topic

#1 Chevy1974

Chevy1974

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 168 Innlegg:

Posted 20 March 2011 - 18:50

Beklager at eg startar endå ein tråd med liknande tema, men eg har søkt rundt på forumet utan å finne svar på akkurat dette.
Bakgrunnen for tråden er vurdering av innkjøp av ny bil, men eg må vite kva eg kan gjere med bilen før eg bestemmer meg for å kjøpe.

Er det nokon som veit kva som skal til for å omregistrere ein kombinertbil til personbil? Dette gjeld ein van som er over 3500kg. Kombinertbil har begrensningar i lastevolum og seteplassering, mens personbil er fritatt slikt tull slik at det er mulig å sette inn fleire seter.

Sidan eg ikkje er interessert i nedregistring (fjerning av bladfjører osv) reknar eg med at dette spørsmålet kan besvarast på generelt grunnlag. Det er altså ikkje behov for vektdokumentasjon osv, og dermed bør det ikkje ha betydning kva bil og årsmodell det er (alder på 10 år eller meir er uansett forutsetninga for avgiftsfritak). Bilen skal berre gjerast om til tung personbil.

Fordelene med omregistrering er:
- Mulighet til å sette inn fleire seter
- Ingen lastevegg
- Biltakst i bomselskap med godkjent autopassavtale (altså ingen lastebiltakst)

Bilen vil likevel vere over 3500kg med dei ulempene det medfører:
- EU-kontroll kvart år
- Maks 80 km/t
- C1-sertifikat

Er denne prosessen identisk for omregistrering frå andre avgiftsklasser også? Så vidt eg kjem på i farta er det tre ulike avgiftsklasser over 3500kg som kan gjerast om til personbil:
- Kombinertbil
- Lett lastebil
- Minibuss

Dersom eg har forstått det riktig skal det gå an å omregistrere alle desse klassene til personbil så sant vektklassen er uendra. Stemmer dette?

#2 oaskafl

oaskafl

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 102 Innlegg:

Posted 20 March 2011 - 19:03

Du har rett i alt untatt bomavgift , den går etter vekt og ikke om det er personbil el lastebil

#3 Chevy1974

Chevy1974

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 168 Innlegg:

Posted 20 March 2011 - 19:16

QUOTE(oaskafl @ 20 Mar 2011, 19:03) <{POST_SNAPBACK}>
Du har rett i alt untatt bomavgift , den går etter vekt og ikke om det er personbil el lastebil

Niks, det er det som er så bra med personbilklassen smile.gif
Eg har i dag ein Chevy G30 som er over 3500kg. Denne er registrert som personbil, og har personbil-avtale med autopass. Dersom eg køyrer igjennom bomanlegg utan autopass blir eg belasta med lastebilavgift, men så lenge brikka blir registrert går den som personbil.

Grunnen til dette er at det er enkelte bomanlegg som ikkje går etter vekt, men etter avgiftsklasse. Desse selskapa registrerer difor alle personbilar som personbil i autopass-systemet, noko som medfører at andre bomanlegg tolkar bilen som ein lett bil (under 3500kg). Dette er heilt lovleg og kan på ingen måte tolkast som juks.

Det er her spørsmålet om formålet med køyringa kjem inn. Så lenge ein bil er registrert som personbil er formålet definert som privat persontransport. Det seier seg sjølv at ein familie på tur ikkje skal betale samme avgift som ein semitrailer frå Europa, noko som gjerne gir 4 ganger høgare avgift enn vanlege bilar. Det er denne urettferdigheta desse bomselskapa ordnar opp i med ei slik ordning.

#4 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 20 March 2011 - 19:55

Da kan du sikkert også fortelle hvilke autopass leverandører dette gjelder. Vil få mange kunder i tiden fremover disse da.

#5 Chevy1974

Chevy1974

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 168 Innlegg:

Posted 20 March 2011 - 20:25

Eg har autopassavtale med Nordjæren Bomengeselskap. Avtalen fulgte med når eg kjøpte bilen, så eg har ikkje oppretta nytt medlemsskap sjølv. Eg ser av nettsidene deira at dei brukar vekt-begrepet på samme måte som andre selskap, men dei har tydelegvis gjort eit skille på personbilregistrering. Dette vart sjekka når eg meldte eigarskifte på avtalen, og då vart vekta godtatt utan bemerkningar.

Eg veit at det er andre som har samme type avtale, men eg veit ikkje kva selskap dette gjeld.

#6 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 20 March 2011 - 21:00

Tenker nok det er gammel eier som har lurt seg til å krysse for under 3.5 t jeg da.... :-)

#7 Chevy1974

Chevy1974

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 168 Innlegg:

Posted 21 March 2011 - 10:20

Eg håpar du tar feil, men det er sjølvsagt mulig du har rett. Eg har tatt det for god fisk at avtalen min var gyldig, og som sagt veit eg om fleire som har samme type avtale. Eg reknar med at dette er mulig i små bomselskap som har overtatt etter fergedrift. Der er det (har i alle fall vore) andre definisjonar enn vekt.

Uansett er det ikkje bomavgifter denne tråden handlar om tongue.gif

Er det nokon som har erfaring med å omregistrere til personbil over 3500kg?

#8 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 21 March 2011 - 10:24

Tja, det er jo en av fordelene som du profilerer ved å få den som personbil.

Hvorfor skal du ha den som personbil egentlig? - eneste fordel jeg ser da er at du blir kvitt gitterveggen og kan ta med ting over 180cm. Husk at på noen biler må du bytte ut bilbeltene til E merket når du går over til personbil, slik at du har med den kostnaden i budsjettet ditt.

#9 1911

1911

    Portalvognfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4559 Innlegg:

Posted 21 March 2011 - 11:26

QUOTE(Chevy1974 @ 21 Mar 2011, 10:20) <{POST_SNAPBACK}>
Eg håpar du tar feil, men det er sjølvsagt mulig du har rett. Eg har tatt det for god fisk at avtalen min var gyldig, og som sagt veit eg om fleire som har samme type avtale. Eg reknar med at dette er mulig i små bomselskap som har overtatt etter fergedrift. Der er det (har i alle fall vore) andre definisjonar enn vekt.

Uansett er det ikkje bomavgifter denne tråden handlar om tongue.gif

Er det nokon som har erfaring med å omregistrere til personbil over 3500kg?


Ja jeg har erfaring med det. Bestill time hos BT, ta ut veggen. Så viser du bilen for omregistrering. Jeg registrerte om min forige suburban fra kombinert bil til personbil over 3500 kg. Du skal heller ikke trenge å bytte belter. Kravet til E-merke kommer først på biler under 3500 kg. Min bil ble omregisrert med orginale belter på alle plasser.

#10 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 21 March 2011 - 11:34

Stemmer at du ikke treng skifte belter. min feil...tenkte under 3.5 jeg nå.

#11 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 23 March 2011 - 04:32

driver å vurderer bakseter i subben selv jeg....

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#12 Chevy1974

Chevy1974

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 168 Innlegg:

Posted 24 March 2011 - 14:06

QUOTE(KapteinMike @ 23 Mar 2011, 04:32) <{POST_SNAPBACK}>
driver å vurderer bakseter i subben selv jeg....

Ja, det er jo dette som er den viktigaste grunnen. Det er ein del fine bilar til salgs frå tid til annan, men mange av dei har berre 5 seter. For å få plass til ein familie på 5 pluss besteforeldre på ferietur er 7 eller 8 seter nødvendig. Med kombinertbil er dette umulig (i alle fall ulovlig), og då kjem spørsmålet om personbilregistrering inn. Så får det heller vere at eg kanskje bommar på kostnadene gjennom bomsystema.

Men då skal altså denne typen omregistrering vere fullt mulig. Takk for hjelpa smile.gif

Eg forstår det også slik at det ikkje er nokon begrensningar på antall seter? Sjølvsagt gjeld maksgrensa på 9 sitteplassar (førar pluss 8 passasjerar). I tillegg reknar eg med det er begrensningar innanfor kvar biltype. Eg går ut frå at dette ligg i typegodkjenninga til alle bilar. Er det då gitt at eg vil kunne sette inn 8 seter i ein typisk Chevy Van utan at BT vil protestere?

#13 LMC

LMC

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 126 Innlegg:

Posted 24 March 2011 - 21:34

Jeg har i dag vært og omregistrert chevyen fra 10 seters minibuss til 9 seters personbil.Møtte opp på drop in time hos BT,bilen ble veid og tatt bilder av både innvendig og utvendig.Hele prosessen tok ca.1,5 time og nå er den registrert som personbil gruppe M1 med totalvekt 3991 kg.