Omregistrering fra kombinert til personbil
#1
Posted 20 March 2011 - 18:50
Bakgrunnen for tråden er vurdering av innkjøp av ny bil, men eg må vite kva eg kan gjere med bilen før eg bestemmer meg for å kjøpe.
Er det nokon som veit kva som skal til for å omregistrere ein kombinertbil til personbil? Dette gjeld ein van som er over 3500kg. Kombinertbil har begrensningar i lastevolum og seteplassering, mens personbil er fritatt slikt tull slik at det er mulig å sette inn fleire seter.
Sidan eg ikkje er interessert i nedregistring (fjerning av bladfjører osv) reknar eg med at dette spørsmålet kan besvarast på generelt grunnlag. Det er altså ikkje behov for vektdokumentasjon osv, og dermed bør det ikkje ha betydning kva bil og årsmodell det er (alder på 10 år eller meir er uansett forutsetninga for avgiftsfritak). Bilen skal berre gjerast om til tung personbil.
Fordelene med omregistrering er:
- Mulighet til å sette inn fleire seter
- Ingen lastevegg
- Biltakst i bomselskap med godkjent autopassavtale (altså ingen lastebiltakst)
Bilen vil likevel vere over 3500kg med dei ulempene det medfører:
- EU-kontroll kvart år
- Maks 80 km/t
- C1-sertifikat
Er denne prosessen identisk for omregistrering frå andre avgiftsklasser også? Så vidt eg kjem på i farta er det tre ulike avgiftsklasser over 3500kg som kan gjerast om til personbil:
- Kombinertbil
- Lett lastebil
- Minibuss
Dersom eg har forstått det riktig skal det gå an å omregistrere alle desse klassene til personbil så sant vektklassen er uendra. Stemmer dette?
#2
Posted 20 March 2011 - 19:03
#3
Posted 20 March 2011 - 19:16
Niks, det er det som er så bra med personbilklassen
Eg har i dag ein Chevy G30 som er over 3500kg. Denne er registrert som personbil, og har personbil-avtale med autopass. Dersom eg køyrer igjennom bomanlegg utan autopass blir eg belasta med lastebilavgift, men så lenge brikka blir registrert går den som personbil.
Grunnen til dette er at det er enkelte bomanlegg som ikkje går etter vekt, men etter avgiftsklasse. Desse selskapa registrerer difor alle personbilar som personbil i autopass-systemet, noko som medfører at andre bomanlegg tolkar bilen som ein lett bil (under 3500kg). Dette er heilt lovleg og kan på ingen måte tolkast som juks.
Det er her spørsmålet om formålet med køyringa kjem inn. Så lenge ein bil er registrert som personbil er formålet definert som privat persontransport. Det seier seg sjølv at ein familie på tur ikkje skal betale samme avgift som ein semitrailer frå Europa, noko som gjerne gir 4 ganger høgare avgift enn vanlege bilar. Det er denne urettferdigheta desse bomselskapa ordnar opp i med ei slik ordning.
#4
Posted 20 March 2011 - 19:55
#5
Posted 20 March 2011 - 20:25
Eg veit at det er andre som har samme type avtale, men eg veit ikkje kva selskap dette gjeld.
#6
Posted 20 March 2011 - 21:00
#7
Posted 21 March 2011 - 10:20
Uansett er det ikkje bomavgifter denne tråden handlar om
Er det nokon som har erfaring med å omregistrere til personbil over 3500kg?
#8
Posted 21 March 2011 - 10:24
Hvorfor skal du ha den som personbil egentlig? - eneste fordel jeg ser da er at du blir kvitt gitterveggen og kan ta med ting over 180cm. Husk at på noen biler må du bytte ut bilbeltene til E merket når du går over til personbil, slik at du har med den kostnaden i budsjettet ditt.
#9
Posted 21 March 2011 - 11:26
Uansett er det ikkje bomavgifter denne tråden handlar om
Er det nokon som har erfaring med å omregistrere til personbil over 3500kg?
Ja jeg har erfaring med det. Bestill time hos BT, ta ut veggen. Så viser du bilen for omregistrering. Jeg registrerte om min forige suburban fra kombinert bil til personbil over 3500 kg. Du skal heller ikke trenge å bytte belter. Kravet til E-merke kommer først på biler under 3500 kg. Min bil ble omregisrert med orginale belter på alle plasser.
#10
Posted 21 March 2011 - 11:34
#11
Posted 23 March 2011 - 04:32
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#12
Posted 24 March 2011 - 14:06
Ja, det er jo dette som er den viktigaste grunnen. Det er ein del fine bilar til salgs frå tid til annan, men mange av dei har berre 5 seter. For å få plass til ein familie på 5 pluss besteforeldre på ferietur er 7 eller 8 seter nødvendig. Med kombinertbil er dette umulig (i alle fall ulovlig), og då kjem spørsmålet om personbilregistrering inn. Så får det heller vere at eg kanskje bommar på kostnadene gjennom bomsystema.
Men då skal altså denne typen omregistrering vere fullt mulig. Takk for hjelpa
Eg forstår det også slik at det ikkje er nokon begrensningar på antall seter? Sjølvsagt gjeld maksgrensa på 9 sitteplassar (førar pluss 8 passasjerar). I tillegg reknar eg med det er begrensningar innanfor kvar biltype. Eg går ut frå at dette ligg i typegodkjenninga til alle bilar. Er det då gitt at eg vil kunne sette inn 8 seter i ein typisk Chevy Van utan at BT vil protestere?
#13
Posted 24 March 2011 - 21:34