Gå til innhold



Foto

Nissan patrol 3.3TD Super Roof


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 zipp3rmann

zipp3rmann

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 156 Innlegg:

Posted 18 May 2011 - 21:06

Har for en liten tid siden henta meg en Patrol som æ skal ha som prosjekt. Grei stand egentlig. litt slitt i karosseri men lite rust. 4 hyttefester trenger litt sveis. ene hjulbuen bak er rusta litt, men ikke mye. generelt lite rust som sakt.
Bilen har lite bulker og skader til og være brukt som dem brukes. Motor er i god stand. liiiiiiiiten eksos lekasje manifoil på ett sylinder. Men trenger ny eksos fra turbo og bak. To slitte foringer i bladfjær front(standar patrol) eller har ææ ikke funnet noe som skulle nekte den eu kontroll. Slurer en dert på clutch i 5 gir. Tyder på noe slitt lamell da æ har luftet clutch rørerne og ingen lekasjer. Dynamo var ryki da æ fikk den. men fikk bestilt en ny til 1200kr. Easy swap. trur det tok meg ca 15 minutter og bytte.

Har i dag hentet meg en delebil av samme kaliber. bakskjermer var nesten borte. dynamo borte og starter. ellers komplett med bakseter og trekk inne i hele bilen. (min var litt ribbet egentlig og uten seter bak men brukbar) Drivverk virker bra. skal lage meg hevesett med delebilen så æ har to sett liggende klar til eukontroll og evt kontroll generelt av BT.

Begge bilene er 1988 mod. 24V elanlegg. ca km 320,000 på begge.

Regner med og ha litt deler om noen trenger da. 4 dører i ok stand. sjaffdør med en litt slitt hengsel.
To bakluker. begge med litt rust i hengsler.
Mulig frontrute om æ får den hel ut.(ingen sideruter)
Mulig en delemotor i bra stand.
ramme med papirer som virker ok fra rust.
En delevegg for dem uten bakseter(litt usikker på om den skal selges)
16toms felger(stål)x4
ett stykk karosseri med en del rust i bunn. front og tak er i fin form.



Skal få lakt ut bilder så snart som mulig. Regner med og måtte ordne den betalings greia for og få lakt ut flere bilder.

Attached Thumbnails

  • IMG_0153.JPG

Edited by zipp3rmann, 18 May 2011 - 21:09.


#2 zipp3rmann

zipp3rmann

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 156 Innlegg:

Posted 18 May 2011 - 22:07

Litt fdlere bilda

Attached Thumbnails

  • IMG_0157.JPG
  • IMG_0118.JPG


#3 zipp3rmann

zipp3rmann

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 156 Innlegg:

Posted 19 May 2011 - 21:02

Her va æ og henta meg delebilen=) løfta og stappa den inn i lastebilen min=)

Attached Thumbnails

  • IMG_0171.JPG


#4 zipp3rmann

zipp3rmann

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 156 Innlegg:

Posted 07 June 2011 - 14:29

Motor byttes i store dekk. sd33T 320,000km. mangler dynamo og starter. eller komplett og i bra stand.

24volt. motor har vært i gang før den er blitt parkert.

Attached Thumbnails

  • sd33t.jpg


#5 1911

1911

    Portalvognfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4559 Innlegg:

Posted 07 June 2011 - 14:40

Om du har bilen kjørbar e vi 3-4 biler fra Alta som skal til Setermoen den 17-19 juni. Sjekk treff/kjøreområder her på forumet Jeep Arctic Challenge tråen.