Gå til innhold



Foto

Innbruddsforsøk i Pajeron i natt!§!!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
61 replies to this topic

#21 ktveide

ktveide

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 768 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Du får ligge på lur med balltre.. Tror ikke akkurat skyteepisoden fra Froland skremmer så mye.., den gjengen i froland er på jakt etter pajero fortsatt.. fikk akkurat tilbud om ny motor og delebil uten papirer, en ukes leveringstid.. Problemet var bare at det var MIN bil det var snakk om.. hehe så nå står den trygt plassert i heia uten et bakhjul..cool.gif

#22 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Hei Espen. Du får låne denna av meg, og skyte nøttene av dem devil.gif


#23 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Ja nå har jeg kopla ferdig på sentrallåsen, og satt kjerra rett uttafor vinduet .Da er jeg klar til å leke tyven-tyven. Tror jeg....

Jepp cheavysub skulle hatt en sånn.

#24 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Cheavy? Døh ass, det vakke pent skrivi biggrin.gif He he.

Bare å komme å låne det. Har nok å ta av, + kofferten under senga devil.gif



#25 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Eller, du kan lempe et par sånne ut gjennom vinduet neste gang alarmen går. Bare sørg for at du har kasko wink.gif



#26 Mongstad

Mongstad

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 90 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Tøff samling av våpen

#27 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Det er gutten som har utstyret i orden det. Hvis det kniper stikker jeg oppom.
Men nå har jeg funnet værne-utstyr.
http://www.egas.no/p...ktnavn=BASEBALL

Trur jeg må bestille på nettbutikken jeg asså.


#28 Kokken

Kokken

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Invester i store strips og en god rull med pakketeip.
Ta vare på tyven,ta han med på neste offroad samling,og så kan man jo leke en god gammel spansk lek som kalles Pinata:devil:

93 ZJ 5.2 V8 Laredo

#29 Mad Max

Mad Max

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Jeg hadde gitt deg mere respekt om du hadde måka dem ned med et BALLTRE enn å vifte dem i trynet med en ildkjepp...


Ikke noe vondt om deg Chevysub men desverre så er våpen etter min mening for loooooser's...



Tron Rui 91846960
user posted image
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=

#30 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Jeg får ikke lov av kjærringa å henge opp mer sad.gif Men fikk et tips av en politimann en gang. Hvis du f.eks skal forsvare deg i dette landet, som som regel ikke er lov (da blir du straffet) og har feks ei hagle eller noe sånt. Sikt ikke med den, men bank faenskapet med den, bruk den som balltre, da har du nemlig ikke "truet" den kriminelle svineradden, men bare banket ham. Og du kan ikke bli fratatt alle dine våpen pga av trusler med våpen. Er faktsisk stor forskjell på det i vårt byråkratiske lille møkkaland:rolleyes:

Så hvis jeg kommer i Espen sin situasjon kommer jeg ikke til å skyte (det er jo såklart ikke lov å skyte noen bare fordi dem stjeler bilen din ) men fy og faen jeg kommer til å slå så hardt og lenge at den jævla øgleradden av en froskespisende møkkaeter ikke kommer til å reise seg på di første 3 åra. Ja fy fa... da blir jeg sur da cool.gif

#31 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Jada Maddie, ingen ildkjepp på meg, bare god gammeldags juling, og det skikkelig lenge tongue.gif

#32 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Det er flere måter og fortelle et individ at personen burde imigrere til et langt varmere sted, stikkordet er og fortelle vedkommende dette så i klar text at vedkommende virkelig ser frem til reisen..

#33 Kokken

Kokken

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Du har feil brukernavn Mad Max:D
Han var jo mer nedlessa en Arnold:D

93 ZJ 5.2 V8 Laredo

#34 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Det er flere måter og fortelle et individ at personen burde imigrere til et langt varmere sted, stikkordet er og fortelle vedkommende dette så i klar text at vedkommende virkelig ser frem til reisen..

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Jeepir</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Jah, og at han er ihvertfall 90 år når han kommer hjem igjen. Så langt til hælv... øh, langt bort skal han dra biggrin.gif

#35 Kokken

Kokken

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Fordelen med denne diskusjonen her er at hvis det skulle være noen kjeltringer inne på nettet,så burde de jo tenke seg om både 2 & 3 ganger før de bøffer flere biler:D
Jeg hadde ikke vært hypp på å få nøttene skutt av:fish:

93 ZJ 5.2 V8 Laredo

#36 Mad Max

Mad Max

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Det er flere måter og fortelle et individ at personen burde imigrere til et langt varmere sted, stikkordet er og fortelle vedkommende dette så i klar text at vedkommende virkelig ser frem til reisen..

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Jeepir</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">


Hmmm utalelser ja, det skal du også være forsiktig med..
Jeg sliter litt med en rettsak som jeg skal i rett over påsken for å ha sagt "du bør passe deg ellers så er det mulig at jeg får en av mine kontakter i Oslo's underverden til å ta seg av deg" til en Securitas vakt.
Norsk rettsvesen anser dette som en draps trussel og jeg risikerer 6 månder i buret kun for en jævlig dum kommentar. ( det står i innkallelses papirene at jeg risikerer 6 månder eller mer)... Hadde jeg gitt svinet et par på trynet så hadde jeg sluppet unna med ca 30 dager...

Tron Rui 91846960
user posted image
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=

#37 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Hehe nå vokner vel Lr-gutta snart også..Ikke sant Jeepir.

#38 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote"><blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Det er flere måter og fortelle et individ at personen burde imigrere til et langt varmere sted, stikkordet er og fortelle vedkommende dette så i klar text at vedkommende virkelig ser frem til reisen..

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Jeepir</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">


Hmmm utalelser ja, det skal du også være forsiktig med..
Jeg sliter litt med en rettsak som jeg skal i rett over påsken for å ha sagt "du bør passe deg ellers så er det mulig at jeg får en av mine kontakter i Oslo's underverden til å ta seg av deg" til en Securitas vakt.
Norsk rettsvesen anser dette som en draps trussel og jeg risikerer 6 månder i buret kun for en jævlig dum kommentar. ( det står i innkallelses papirene at jeg risikerer 6 månder eller mer)... Hadde jeg gitt svinet et par på trynet så hadde jeg sluppet unna med ca 30 dager...

Tron Rui 91846960
user posted image
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Mad Max</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Hurra for Norges lover..
Men har securitasvakter status som offentlig tjenestemann??

#39 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

Ja det er det jeg også mener, alt kan tolkes feil. Men hvis du kan overtale svinetrynet til å begå harakiri (heter det ikke det ?) så er jo det bare greit. Men her på forumet truer vi jo ingen, vi bare advarer mot hva som vil skje hvis vi får tak i styggemennene som vil ta barna våre (les: bilene) men det er vel ikke lov å beskytte egen eiendom heller lenger ?



#40 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Ja det er det jeg også mener, alt kan tolkes feil. Men hvis du kan overtale svinetrynet til å begå harakiri (heter det ikke det ?) så er jo det bare greit. Men her på forumet truer vi jo ingen, vi bare advarer mot hva som vil skje hvis vi får tak i styggemennene som vil ta barna våre (les: bilene) men det er vel ikke lov å beskytte egen eiendom heller lenger ?




<i><div align="right">Opprinnelig postet av Chevysub</div id="right"></i></td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">


Hehe kanskje jeg skal true men en drill ----pass deg for borretB)cool.gifcool.gif