Gå til innhold

Foto

Kjøp av atv

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Aleks_

Aleks_

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 02 June 2011 - 22:57

Heisann.

Behovet for et leketøy begynner å melde seg smile.gif
Har lyst til å kjøpe meg en ATV som er ganske rask, morsom vinter som sommer, med skilter, og som ikke koster det hvite ut av øya smile.gif
Gjerne billigere enn 50 000 også.

Er åpen for det meste av forslag, men har lagt litt elsk på Polaris Predator 500 eller en Raptor.
Tenker da mest på ATV'er av denne typen smile.gif
Bare en ting som jeg lurer litt på, og det er plassen på slike. Jeg er nesten to meter høy, og frykter de kan bli litt små?

Noen med kjøpsforslag? Tips og triks?
Er som sagt åpen for forslag. smile.gif

Edited by Aleks_, 02 June 2011 - 23:46.

#2 mastermedic

mastermedic

Master of medics.

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 830 Innlegg:

Posted 20 June 2011 - 11:32

QUOTE(Aleks_ @ 2 Jun 2011, 22:57) <{POST_SNAPBACK}>
Heisann.

Har lyst til å kjøpe meg en ATV som er ganske rask, morsom vinter som sommer, med skilter, og som ikke koster det hvite ut av øya smile.gif

Er åpen for det meste av forslag, men har lagt litt elsk på Polaris Predator 500 eller en Raptor.
Bare en ting som jeg lurer litt på, og det er plassen på slike. Jeg er nesten to meter høy, og frykter de kan bli litt små?

Du må gjerne kjøpe svinepelsen min: http://www.finn.no/f...nnkode=29097433

Jeg ble livredd etter en nesten "nær døden" opplevelse med villstyringen.
Den har derfor bare stått rolig. Har brukt den omlag to timer.

Skulle være litt forsiktig og før jeg viste ordet av det sto atv'en lodrett og jeg så himmelen i hvitøyet.
Heldigvis klarte jeg å trykke ned bakbremsen slik at maskinen landet med en dunk på forhjula igjen, men adrenalinet slapp aldri tak lissom...

Har du noe i innbytte er jeg åpen for det også.
Jeg begynte prosessen med enkeltgodkjenning av kjøretøyet, satt på speedometer m.m. men fant ut at djevelen selv bor i maskinen og jeg er ikke god på "temming av beist".

Denne maskinen skylle være Honda sin måte å spytte Yamaha (raptor) i øyet på.
.... og det har dem klart,, mye bedre løsninger på meget. Uavhengig fjæring bak .. m.m.

Kan hentes i dag!!!!!!!!

P.s. skal du prøvekjøre skal jeg ha depositum..... hahahaha

Henning:
MOb: 98013677
......Dæven.... det smalt i bilen....... STOPP for faen,,

#3 AMan

AMan

Ikke spesiellt tungbedd

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 20 June 2011 - 15:03

QUOTE(Aleks_ @ 2 Jun 2011, 22:57) <{POST_SNAPBACK}>
Heisann.

Skal du ha det morsomt på vintern ville jeg anbefalt en me 4x4 (du får også sportmaskiner som har dette, men utvalge er litt mindre). Skal du ha hvite skilt får du en gammel maskin til under 50K, men noe av nyere dato trur æ ikke du finn tell den prisen.
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#4 feltvogna

feltvogna

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 191 Innlegg:

Posted 23 June 2011 - 11:25

QUOTE(Aleks_ @ 2 Jun 2011, 23:57) <{POST_SNAPBACK}>
Heisann.

Selger min ATV. se på dette forumet under -selges-
Er vel ikke en suprer rask ATV, men selges billig og med skilter. toppfart er 105 km/t. det er ikke tatt ut noen plomber på denne. Kun drevet litt. 2007 mod (november)