Hei,
Høres bra ut. Bor så nærme elvedalen, så hadde vært moro å sett banen. Men hvordan er den da? Er det veldig ekstremt?
Jeg har en 2005 Nissan Pathfinder - kan lese mer om den her
http://www.nissan4x4....php?f=4&t=3757.
Er vel ikke så mange som har erfaringer med Pathfinder og offroad i Norge. Populært i USA da. Det jeg har gjort er å heve den 2.5" på fjærene med veldig bra og ekstreme coilovers (justerbare) og forlengede dempere fra Radflo i USA (les mer her: www.radflo.com). I tillegg så har jeg nylig montert 33" MT dekk (285/70/17) på Cragar Soft 8 stålfelg (også fra USA).
Har testa bilen litt her og der og med de nye dekka så river den godt fra seg i terrenget

. Planen videre er å montere rocksliders og spesielt ARB airlocker i bakre diff.
Men hadde vært moro å testa den litt mer seriøst i litt mer krevende løyper. Har liksom ikke funnet noen plasser å teste den skikkelig enda:P. Men kan jo godt hende jeg kjører meg fast og trenger drahjelp ut og

.
Er passe løype å starte i elvedalen om man ikke har kjørt så mye offroad...der kan man velge bane og vanskelighet...blir vel ikke noe tur på to av oss i patroler i allefall...kartleser må jobbe,og bil trenger litt service etter rena...kjører nissan patrol 86 mod,lett modifisert...6" heving,spes bestil terraflex bladfjører, procomp just demp med nitro. Flex sjakler foran og bak. 60 cm flex bak og 45 cm foran,ingen sperrer enda, 3 eksos rett ut,ny turbo litt oppjustert, turbo trykk på 1.6 bar, fult på diesel,og høy tenning, 37x14x15 dekk,irock dekk 10x15 offroad felger.
Hvordan er bilene dere kjører med da? Har sett noen som har passert huset mitt når det har vært litt aktiviteter i elvedalen - er noen svære biler der ja

.