Hei
Jeg har en Kina-ATV med ødelagt kardang\overføringsplate. Kan noen skaffe meg en slik eller en ny bakende eller tips om hvem som kan ha en slik? Hgeby.no har ikke på lager og vet ikke om de får inn eller om det er riktig type.
Dette er en bakende med revers og motoren er en 150ccm.
Plata har 2 "tapper" (ser det ut til, den er rimelig knust), som går i inngrep og overfører krafta fra kjedet.
Send meg gjerne en mail...
Kardang til Kina-ATV
Started by
Pepsi63
, Jul 10 2011 21:22
2 replies to this topic
Posted 10 July 2011 - 21:22
Posted 17 July 2011 - 19:19
QUOTE(Pepsi63 @ 10 Jul 2011, 22:22) <{POST_SNAPBACK}>
Hei
Jeg har en Kina-ATV med ødelagt kardang\overføringsplate. Kan noen skaffe meg en slik eller en ny bakende eller tips om hvem som kan ha en slik? Hgeby.no har ikke på lager og vet ikke om de får inn eller om det er riktig type.
Plata har 2 "tapper" (ser det ut til, den er rimelig knust), som går i inngrep og overfører krafta fra kjedet.
Mizzuki motor i larvik, askim mc i mysen, motorscoop i rømskog.
Posted 29 July 2011 - 12:16
QUOTE(Spydebergskrens @ 17 Jul 2011, 20:19) <{POST_SNAPBACK}>
Mizzuki motor i larvik, askim mc i mysen, motorscoop i rømskog.
Takk for det. Skal sjekke det ut.
Pepsi63