Gå til innhold



Foto

suki wagon r+


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 SkogsBjønn

SkogsBjønn

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 676 Innlegg:

Posted 14 September 2011 - 22:04

long time no see!

Denne posten blir litt off topic når det kommer til offroad da, men jeg vet det er mye knowhow på sukiforumet - så jeg skyter løs alikevell!

Har fått meg en wagon r+ 1998 modell lilla av farge biggrin.gif
Skal ikke koste på den så veldig mye, men jeg er litt sugen på litt mods..

Er intresert i kufanger, grøftelys og dekkpakke (14-16"??)

Kufangeren, fordi jeg har tenkt å feste 2-3 x xenonbøtter i fronten - å da er det kjekt å ha noe solid å skru di fast i.

Grøftelys: det er noen som kommer med grøftelys i frontfangeren originalt men min mangler. Noen som vet hva som passer her og hvor jeg evt kan få tak i de ?

Dekk: originalt er det 13" 165/65..kunne ha tenkt meg alufelger med en god del lavere profil - men jeg er litt usikker på hva som går på bilen både i høyde og bredde. Vil helst ikke ha så brede dekk pga den har ikke veldig sterk servo (tror det er elektrisk asistert servo). Men jeg kunne godt tenkt meg noe større rulleomkrets - nå med org.dekk har den tett på 4000 rpm når jeg ligger i 100kmt. Men jeg er som sagt veldig usikker på hva som går på her - og jeg vil helst ikke betale så veldig mye for dekkpakken..dette skulle jo være en bil som jeg ikke skulle røre en skruv på, bare fylle bensin og kjøre. Men det klør i fingrene!

Er det noen som har noe matnyttig her så er det bare å rope ut!