Edited by Ols3n, 29 September 2011 - 15:49.
1964 International Scout 80 med suburban akslinger.
Started by
Ols3n
, Sep 29 2011 15:48
3 replies to this topic
#1
Posted 29 September 2011 - 15:48
lurer på om dt går ann å få godkjent 1964 International Scout 80 med suburban akslinger hos biltilsynet?
Mitsubishi Pajero har bevist sin kvalitet gjennom 11 Dakar rallies
#2
Posted 29 September 2011 - 16:14
er det ikke bare å bytte aklinger, å ta turen på eu-kontroll. går du til BT må du sikkert fremlegge slektstreet til han som skrudde sammen subben du tok aklsigene fra.
#3
Posted 29 September 2011 - 16:21
QUOTE(eriknor @ 29 Sep 2011, 17:14) <{POST_SNAPBACK}>
er det ikke bare å bytte aklinger, å ta turen på eu-kontroll. går du til BT må du sikkert fremlegge slektstreet til han som skrudde sammen subben du tok aklsigene fra.
men det er mulig eller ? vist jeg søker ?
Mitsubishi Pajero har bevist sin kvalitet gjennom 11 Dakar rallies
#4
Posted 29 September 2011 - 18:35
ville prøvd å dratt dit jeg uten å si det er suburban akslinger først så får du ståa da
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF