Gå til innhold



Foto

Vindusramme SJ413


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Emdee

Emdee

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Posted 28 October 2011 - 19:49

Hei!

Driver å "pusser opp" en SJ413. Det er svært lite rust på bilen, med unntak av vindusramma som er helt gåen.
Er det noen der ute som har ei vindusramme i grei stand å selge? smile.gif

#2 JarleA

JarleA

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 557 Innlegg:

Posted 29 October 2011 - 19:19

Har dessverre ikke ramme til deg, men er det noen som har hørt hva de koster nye på Suzuki?

Hvis du driver og pusser op en SJ413 må jeg nesten si at det er obligatorisk med en tråd under garasjer med mye bilder!
Jarle
Medlemsnr 151 Suzuki 4x4 Club Norway
Garasje: http://www.offroad.n...showtopic=75356

#3 Emdee

Emdee

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Posted 30 October 2011 - 17:50

QUOTE(JarleA @ 29 Oct 2011, 19:19) <{POST_SNAPBACK}>
Har dessverre ikke ramme til deg, men er det noen som har hørt hva de koster nye på Suzuki?

Hvis du driver og pusser op en SJ413 må jeg nesten si at det er obligatorisk med en tråd under garasjer med mye bilder!



Jeg vurderer faktisk å kjøpe ny ramme så jeg får en som er 100% rustfri. Suzuki-forhandleren her i Tromsø skulle ha rundt 2500,- (Husker ikke eksakt pris)

Bilder kommer! smile.gif
Har nettopp anskaffet bilen, så den ble plassert i garasjen på fredag. Meget pent eksemplar uten svetting i motor og med overraskende lite rust . Med unntak av vindusramma som var helt gåen var det litt rust framme i dørken og på en baksjerm. Dette er nettop blitt sveiset. smile.gif


#4 FordF

FordF

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 29 Innlegg:

Posted 03 July 2012 - 13:13

QUOTE(Emdee @ 30 Oct 2011, 18:50) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg vurderer faktisk å kjøpe ny ramme så jeg får en som er 100% rustfri. Suzuki-forhandleren her i Tromsø skulle ha rundt 2500,- (Husker ikke eksakt pris)

Bilder kommer! smile.gif
Har nettopp anskaffet bilen, så den ble plassert i garasjen på fredag. Meget pent eksemplar uten svetting i motor og med overraskende lite rust . Med unntak av vindusramma som var helt gåen var det litt rust framme i dørken og på en baksjerm. Dette er nettop blitt sveiset. smile.gif



Dette er kanskje LOVLIG seint, men vet at RSA Nilsen bil i Tromsø har en som de vil bli kvitt, siden han som bestilte den, ikke kom å hente den, de vil bare ha det de betalte for den pliuss frakt.