Gå til innhold



Foto

Start problemer Discovery l


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Larsroedseth

Larsroedseth

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 09 December 2011 - 18:59

Trenger hjelp til og finne ut hva som er galt med min Discovery l 2,5td
Lurer på om det kan være startsperren, det har vært noen episoder hvor bilen har stoppet ca 1 sekund etter jeg vred på nøkkelen. Da har den ikke villet starte før etter noen minutter med venting. Men nå vil den ikke starte i det hele tatt. Den svi er rundt på starteren som normalt men ikke liv. Har sjekket att den får diesel helt inn i pumpen men det virker som den ikke leverer noe ut! Noen som har kjenskap til om det er noe form for el stenging inne i pumpen? Det går tre tynne ledninger inn i den.
Alle forslag motas med takk!

Lars k

#2 ERRling

ERRling

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 36 Innlegg:

Posted 28 January 2012 - 14:36

QUOTE(Larsroedseth @ 9 Dec 2011, 18:59) <{POST_SNAPBACK}>
Trenger hjelp til og finne ut hva som er galt med min Discovery l 2,5td
Lurer på om det kan være startsperren, det har vært noen episoder hvor bilen har stoppet ca 1 sekund etter jeg vred på nøkkelen. Da har den ikke villet starte før etter noen minutter med venting. Men nå vil den ikke starte i det hele tatt. Den svi er rundt på starteren som normalt men ikke liv. Har sjekket att den får diesel helt inn i pumpen men det virker som den ikke leverer noe ut! Noen som har kjenskap til om det er noe form for el stenging inne i pumpen? Det går tre tynne ledninger inn i den.
Alle forslag motas med takk!

Lars k

Trur det er eit solenoid som må ha straum for å sleppe forbi dieselen.
Forøvrig kan du sjekke lrforum.com. Då finn du det nok ut.