lurer på hvordan en justerer dieselmengde på en galloper 1999modell.. har skrudd opp turbotrykk til 1 bare uten noe særlig effekt av den grunn..
turbotrykk og dieselpumpe hyundai galopper
Started by
galloper25
, Dec 23 2011 22:48
3 replies to this topic
#1
Posted 23 December 2011 - 22:48
#2
Posted 08 January 2012 - 22:19
Er ikke pumpa lik som på pajeroen der da??Sitter en skrue med en kontramutter på fremsiden av pumpa.Søk på mitsubishi avdelinga om du ikke finner noe der.
5 om dagen
Spar på vannet,drikk øl...
Meir turtall,je gass!
Spar på vannet,drikk øl...
Meir turtall,je gass!
#3
Posted 08 January 2012 - 22:21
5 om dagen
Spar på vannet,drikk øl...
Meir turtall,je gass!
Spar på vannet,drikk øl...
Meir turtall,je gass!
#4
Posted 10 January 2012 - 11:24
Du vil ikke merke noen forbedring på effekten ved å bare øke på med luft med mindre du allerede hadde overskudd av diesel i forbrenninga. Dvs svart røyk bak bilen. MEN når du først får på mer luft (turbotrykk) så kan du peise på med mer diesel og likevel få en korrekt forbrenning, dvs uten at det kommer svart røyk/uforbrent diesel. Her er den siste tråden fra Mitsubishi-forumet på dette: http://www.offroad.n...rd-t121404.html
Husk også at når du får på mer luft og mer diesel så bør du samtidig øke på med større luftfilter og større eksos. Øker du på forbrenninga på originalt eksosanlegg vil dette bli varmere enn originalt pga økt motstand pga økt avgassmengde. Du bygger deg greit et 2,5"eksosanlegg til en rundt 2-2500,-
Husk også at når du får på mer luft og mer diesel så bør du samtidig øke på med større luftfilter og større eksos. Øker du på forbrenninga på originalt eksosanlegg vil dette bli varmere enn originalt pga økt motstand pga økt avgassmengde. Du bygger deg greit et 2,5"eksosanlegg til en rundt 2-2500,-
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere