Har en svart 1999 Mitsubishi L200 2,5TDi Club Cab som jeg har overtatt etter at faren min fløtta te Thailand
Den har rulla "kun" 322 000km nå, så den er akkurat innkjørt
Lekker litt olje fra bånnpanna etter jeg var ute i skog å mark men ellers ganske bra vil jeg si Den er VELDIG bulkete i planet, og litt bulkete i hytta (bortsett fra megabulk på høyre sida bak døra:P ) og er litt rust, men ikke noe farlig trur jeg gikk hvertfall mellom eu med det
han kjøpte "nye" vinterhjul te den rett før han reiste som kan minne litt om White Spoke felger, som jeg satt på større dekk på med en gang
kjører nå med 235/75R15" piggfri vinterdekk på dissa felgane...
Har også 265/70R16" veidekk på org. felger som er dritstygge... gikk heller ned på bredda litt te fordel for utseende
Har merka at terrengegenskapene er ganske greie vil jeg si, men min værste fiende er søle å gjørme, da jeg bare spinner og setter meg fast... -.-
moro å stå fast 3 dager i ei skiløype i sommer, før jeg fikk hjelp av en kamerat i Viking Pappa merka det ikke engag, haha!
Planene med bilen er som følger:
-Større dekk, 33" eller 35"...spørs hva jeg får tak i billig
-Veltebøyle
-Kufanger
-Pipe opp av plan da eksosanlegget har ryki uansett trur'a det blir harry nok
-Gangstercap lakkert i sort, da jeg har detta liggande fra en ukjent amerikaner ;P
-Heving når jeg får større dekker
-Bytte reg.reim snart...
-Få den te å gå litt bedre
-få satt inn ei litta basskasse
-Bytte glødeplugger
Begynte med å skifte olje og filter på den like før jul, og smørte opp det jeg fant av nipler...Det var eu-kontroll på den i sommer og da bytta jeg endeledd,nedre bærekule V.F. og øvre bærekule H.F. og skal bytte de to siste etterhvert. Har også kjøpt nye org.baklyter som ble montert.
Det ble sveisa på et eksosanlegg fra en V70 av noen lithauere som ikke gjorde jobben sin skikkelig (derav fri eksos igjen nå -.-).
Stramma begge hjullagra foran,satt i 2 nye batterier og bytta innslaget på starteren.
Har montert Turbotrykksmåler fra Biltema i November som var, og satt på et powerfilter for en 2 ukers tid sida.
For noen uker siden satt jeg inn en cd-spiller som virker(!), bytta de to orginale høytallerene i dashbordet, pluss satt inn to nye baki, som jeg laga høll te selv:P løsninga der ble stikksag å kniv så da er det 4stk 4" høytallere inni der hittil
Så får jeg se om det dukker opp noe etterhvert, noe det sikkert gjør på en gammal bil
Edited by Vasvikingen, 05 January 2012 - 17:08.