Gå til innhold



Foto

Svindal 11/4 2004


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
99 replies to this topic

#81 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 11 April 2004 - 23:00

2,0m

En tur til !!

#82 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 11 April 2004 - 23:00

Å du da ?????? Hyperstunt tongue.gif

En tur til !!

#83 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 11 April 2004 - 23:00

Jeepir...jeg rakk ikke å ta bilde fra innsida biggrin.gif Den vinkelen var på vælså 45 grader smile.gif

#84 Tom A-G

Tom A-G

    Leder NAF MR Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 995 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

Tøffe bilder Jeepir!

Prates.. Tom
'87 MB 280GE
'63 Unimog-S 404

#85 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

Ja kjørte ikke noe særlig på Level 2 i svindal, pga 235 millimetere med sykkeldekk og transferkasse som kjede glipper på.Men jeg klarte ikke å holde meg på slutten så jeg måtte ta en tur ut i kurbadet.

Bilen skal jo ikke være rein etter en tur i svindal.

#86 Hyper

Hyper

    Reiseleder

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Å du da ?????? Hyperstunt tongue.gif

En tur til !!

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Hoelern</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Får vel stille meg opp på sia med sukien jeg og henge på så langt det går, skal vel ikke stå på innsatsen:D

#87 massey

massey

    Skogs samen Antes veiviser

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

hmmm.....jeg fikk ikke bilen møkkete jeg......gjorde jeg noe galt:wtf:wtf.gif

-----------------
Toylet
www.toylet.no

#88 Hyper

Hyper

    Reiseleder

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

Du har vell støvsugd og pussa for mye på'n da Massey. Den bilen har jo vært i den myra før så det hadde sikkert gått bra det:-) Kunne vel egentlig brukt de hjula som du transporterten med.

#89 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">hmmm.....jeg fikk ikke bilen møkkete jeg......gjorde jeg noe galt:wtf:wtf.gif

-----------------
Toylet
www.toylet.no



<i><div align="right">Opprinnelig postet av massey</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Sånn så Rocky'n ut FØR vi dro'n ut igjen:


Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#90 Hyper

Hyper

    Reiseleder

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Fant ikke pedalen nei. til info så er det den nede til Høyre. du har kun to å velge i der nede.laugh.giflaugh.gif

#91 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

LOL!!!!!

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#92 massey

massey

    Skogs samen Antes veiviser

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Fant ikke pedalen nei. til info så er det den nede til Høyre. du har kun to å velge i der nede.laugh.giflaugh.gif

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Hyper</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Å dæven...er det gasspedalen det....skjønte ingenting når jeg bare fant 2 pedaler.....biggrin.gif

-----------------
Toylet
www.toylet.no

#93 Hyper

Hyper

    Reiseleder

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

[quote]


her kunne det gått galt...

Hvorfor slapp du ikke der PerB)cool.gifwtf.gifwtf.gifwtf.gifwtf.gifwtf.gifwtf.gifwtf.gif
Greit med påske men trudde kyllingdrakta di lå hjemme:D

#94 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

Hehe, fikk et lite annfall av "å være snill", det gikk desverre ikke fort nok over...!devil.gifbiggrin.gif;)mellow.gif

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#95 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

Shuduck kom ikke hjem fra Svinndal før i dag, først var det transfern og så gikk det ikke flere ferjer så da kom han til oss, så traila vi litt og da datt bremsebelegget av bremseskoa så hjulet kilte seg. Og butikkene var stengt. I dag fikk vi ting endelig sammen.. og vi fikk tatt igjen for det vi mangla i Svinndal smile.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

#96 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">...og så gikk det ikke flere ferjer så da kom han til oss, så traila vi litt og ..
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Bor ikke du på den andre sida av ferja, da ?

Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#97 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 12 April 2004 - 23:00

Gi gutten litt tid da Jarle...... det tar litt tid å venne seg til hva det tåler og hvor det går.... tror ikke Carsten har like store horn som vi har av og til biggrin.gif

En tur til !!

#98 ShuDuck

ShuDuck

    x-mod og pirat...

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 13 April 2004 - 23:00

Oi det tok tid å laste seg gjennom disse sidene med isdn.
Det var kjempemorro i svinndal, anda mi fikk utfolde seg i gjørma, men det som var mest morro var å klatre på fjellet.
Men etter en forsering av et heller dypt vannhull (i forhold til zukin min) så ramla transfern ned, med et stort hull i seg. det var nok en gammel sprekk som gjorde at det ikke skulle så mye til, olja mi var hvertfall helt hvit, og jeg har aldri gassen i bånn, unntatt på e18 smile.gif


Men så kom Hilux med et forslag om at vi kunne dra den ned til veien,
-Her tauer Skruzuki meg:


og så ta bilen min etter hilux sin bil, og så fikse det på låven til Skruzuki.
-her er vi vel nede:

-Skruzuki delte kassa mi og dytta innmatet inn i nytt hus:

Jeg skylder Hilux og Skruzuki en utrolig takk! uten de hadde jeg nok ikke kommet meg hjem, ikke ut av skogen en gang.
Tusen hjertelig takk!!

men så var jo det jo ikke noen ferje som gikk etter tolv så da var Børsand så vennlige å la meg få overnatte, som sagt så gikk bakbremsene dagen etter, og jeg kom meg ingen vei da heller. Så dro jeg og Amund til drammen for å skaffe nye. På Suzuki var det en utrolig service. En ansatt lånte en annens sykkel og syklet avgårde og hentet bremsesko til meg. Da de var på så trailet vi litt igjen, da satt jeg meg fast innat et tre og med et hjul i lufta, en øks fikset det problemet:



Bilder fra Sdal:












Noen bilder fra kjøring med Amund og Einar:




Det var min lille påskehistorie, den ende godt med god hjelp smile.gif



#99 massey

massey

    Skogs samen Antes veiviser

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

Posted 13 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Gi gutten litt tid da Jarle...... det tar litt tid å venne seg til hva det tåler og hvor det går.... tror ikke Carsten har like store horn som vi har av og til biggrin.gif

En tur til !!

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Hoelern</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Kjenner jeg meg rett kommer nok hornene etter hvert......når jeg finner ut hva bilen er god for..hehe

-----------------
Toylet
www.toylet.no

#100 Hans Holmboe

Hans Holmboe

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 360 Innlegg:

Posted 21 April 2004 - 23:00

Jeg snakka med en som bor like ved kjørefeltet i Svindal. Han var veldig imponert over hvor mye gjørme en del hadde på bilene sine etter kjøringen. Det vitner vel om et veldig vellykket treff og bløte løyper.

Hans