Ekstremt mye spam i forumet
Started by
HardKåre
, May 09 2012 07:54
11 replies to this topic
Posted 09 May 2012 - 07:54
Florerer med spam i forumet i det siste...
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
Posted 09 May 2012 - 13:39
Ekstremt mye spam er vel å ta i litt.
Dette er nå ryddet opp i.

Dette er nå ryddet opp i.
Posted 09 May 2012 - 15:46
Har sett litt, men ikke ekstremt mye.
Hva med å sette opp kode boks, folk må manuelt taste for å registrere bruker? Har sett noen som bruker Æ, Ø eller Å, i slike kode bokser for å slippe spam boter.
Hva med å sette opp kode boks, folk må manuelt taste for å registrere bruker? Har sett noen som bruker Æ, Ø eller Å, i slike kode bokser for å slippe spam boter.
Edited by Dæng, 09 May 2012 - 15:47.
Posted 09 May 2012 - 17:53
Hehe ekstremt var kanskje å ta i litt, men jeg oppdaget nye innlegg hver gang jeg logget på en periode...
Men bra igjen nå da!

HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
Posted 10 May 2012 - 16:35
Men det som overrasker er at de samme brukerne får lov til å fortsette å poste spam... Blir ikke de utestengt med èn gang???
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
Posted 10 May 2012 - 17:42
Det er kun Anders som kan utestenge medlemmer. Derfor kan det medføre noe tid fra varsling til utestenging finner sted.
Moderatorer prøver å slette unna i mellomtiden, og vi setter pris på at dere varsler slik som dere gjør.
Moderatorer prøver å slette unna i mellomtiden, og vi setter pris på at dere varsler slik som dere gjør.
Posted 19 August 2012 - 14:22
Når usensurerte dyresexbilder ligger åpent i forumet så ER det for lett å lage brukerkonto!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
Posted 19 August 2012 - 16:07
Gikk inn på den ene brukeren, i håp om å kunne rappotere, men det klarte jeg ikke. Har rappootert det ene spam innlegget. Håper at de kommer og rydder snart, for j@vlig at det skal ligge dyresex bilder på forumet.
Posted 19 August 2012 - 18:18
Er ikke disse ikke fjernet? Har bannet de brukerne.
Er det noe som virkelig haster å få fjernet som dette dyresex innlegget. Så rapporter dette med rapporter funksjonen send også en PM til meg. Får jo disse opp som melding både på mobil, Mail og iPad.
.Anders
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Er det noe som virkelig haster å få fjernet som dette dyresex innlegget. Så rapporter dette med rapporter funksjonen send også en PM til meg. Får jo disse opp som melding både på mobil, Mail og iPad.
.Anders
Posted 19 August 2012 - 18:38
Mener nå på at jeg rappoterte begge 2. Har du ikke fått opp noe? Jeg skrev Spam bot i rapporten.
Men skal huske å sende PM til deg neste gang også.
Men skal huske å sende PM til deg neste gang også.
Posted 19 August 2012 - 18:49
Rapport kommer ikke som melding eller synes på iPad/telefon. Og bruker ikke så mye pc i helgene.
Så viktige ting helst PM.
.Anders
Så viktige ting helst PM.
.Anders
Posted 19 August 2012 - 18:50
Skal huske det.