Lurte på om noen har en svar på om det er mulig at de ikke EU godkjenner bilen min.
Er snakk om en 1982 modell Mitsubishi L200 .
Det er lite rust på selve ramma. Pusset det ned å lagt 4-5 lag med ruststopper/grunning på.
I selve karroseriet er det en del, og en god del er rustet igjennom.
Dette har jeg tenkt å fikse.
Men har det noe å si?
Hvor mye Rust skal til for å ikke få EU godkjent?
Started by
jorgiiand
, May 27 2012 14:07
4 replies to this topic
#1
Posted 27 May 2012 - 14:07
#2
Posted 27 May 2012 - 16:04
så lende du ikke har farlig rust ved innfesting av sete i gulv eller skape kanter. skal det vel da ganske mye til
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3
Posted 27 May 2012 - 17:44
Er det rusthull så kan de anmerke dette som skadelig for fotgjengere pga skarpe kanter. Ellers er det rust i karosserifester og fjærinnfestinger som er det verste.
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#4
Posted 27 May 2012 - 20:01
Okei.
Er i sete innfestingen. Men dette fikser jeg.
ER litt i overfalta rundt demper feste bak.
Bare i overflata på utsiden.
Er for det meste snakk om inni bilen det er verst.
Er i sete innfestingen. Men dette fikser jeg.
ER litt i overfalta rundt demper feste bak.
Bare i overflata på utsiden.
Er for det meste snakk om inni bilen det er verst.
#5
Posted 22 June 2012 - 17:31
rusthøl i karroseriet kan tapes over med gaffatape i passende farge om nødvendig det holder faktisk