Gå til innhold



Foto

Samferdsels, transportpolitikk

påvirke

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 runemann

runemann

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 482 Innlegg:

Posted 07 August 2012 - 19:37

Nå begynner det å nerme seg nytt valg og derfor er det på tide at også vi begynner å ta ansvar gjennom å engasjere oss.

Hvordan engasjere oss? Det kan jo skje på ulike måter, men for min del så har jeg bla. forsøkt å ta kontakt med aktuel representant for mitt parti med problemstillinger og også krav som velger.

Vi må huske at vi er deres arbeidsgiver. Uten oss ville de heller ikke inneha disse aktuelle posisjonene og stillingene. Derfor må vi som velgere også kunne stille krav.

Som sagt, jeg har forsøkt å påvirke "min samferdselsrepresentant" Bård Hoksund, Frp. Dette har så langt ikke gitt noe respons (påskudd av travelhet). Forøvrig så har jeg fått respons fra andre politikere....

Antar det er en del folk her inne på Offroad som sympatiserer med høyresiden (ikke mange typiske SV-kjøretøyer her?)

Uansett parti.... send gjerne e-post til din(e) stortingsrepresentanter med innspill og krav som motytelse for å gi dem din support.

Forøvrig, DEMOKRATENE er også et alternativ til Frp. Kanskje Frp begynner å bli litt høye på pæra?


Vel,,, bruk din påvirkningskraft. I våre dager med Internet er det lett å kommunisere....


Del dine synspunkter og ev. respons fra politikerne du måtte få eller ikke få....