Gå til innhold



Foto

Er dette tegn på at servopumpe tar kvelden

servopumpe

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
24 replies to this topic

#21 RedWolf

RedWolf

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 551 Innlegg:

Posted 11 October 2012 - 18:27

Har vært borti et liknende tilfelle en gang. Pumpa skreik under belastning og når en ga gass. Pumpa var nyoverhalt, ( A-1 Cardone ) og da jeg tok den av og åpnet den så var det dype merker i bunnen av pumpehuset. jeg antok da at reimhjulet ikke hadde vært presset langt nok inn på akslingen og at reima presset akslingen innover slik at impelleren tok i huset. På den annen side så er det jo mulig at det var noe feil med pumpa uten at jeg kunne se det. Skiftet til AC Delco pumpe så var alt fint.

RedWolf

 


#22 Rfkvam

Rfkvam

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 79 Innlegg:

Posted 11 October 2012 - 18:37

Er a1 cardone pumpe jeg har og ,merker og at reimhjulet har ca 1mm vandring . Men skal prøve å bytte over regulatoren ,Funker ikke det blir det nok til at jeg prøver ny pumpe, men da blir det ac delco. Har egentlig en mistanke om at pumpa er dårlig

i pity the fool that don't have a hood ornament


#23 Rfkvam

Rfkvam

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 79 Innlegg:

Posted 20 October 2012 - 23:33

So far, so good med ac delco pumpe . Bare å få kontrollert for lekkasjer nå så .
Godt å få kjørt Tahoen igjen etter 1 måned .mye venting på diverse fraktfirmaer .

Pumpe "A1cardone"fra Rockauto 1 uke gjennom Fedex og bring
Høytrykkslange fra Rock 1,5 uker gjennom Fedex og Bring
Pumpe "Acdelco" fra Amazon 3 dager med DHL og sjåføren ringte faktisk en time før han kom ,halv 6 om kvelden

i pity the fool that don't have a hood ornament


#24 Sotengel

Sotengel

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 21 October 2012 - 22:20

Måtte Bring brenne i H#%&!te hva er det som får den pakke leveringa til posten/Bring til å gå så sakte hva betyr egentlig "grønn levering"? ductaper dem varene på snegler eller sender varer over dammen i gummibåt å lar golfstrømmen frakte det hit? hva er det dem driver med?? bestillinga mi fra US har jo stoppa helt opp.. :angry: Beklager for utblåsninga blir bare så jævla irritert da jeg ser jeg ikke er aleine om å syntes at ting tar tid med bring/posten. håper ting er på stell med den nye pumpa di da ;)

I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.


#25 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 22 October 2012 - 07:36

Min værstasjon kom også etterhvert.... etter at den brukte lengre tid på de siste milene i Norge enn over Atlanteren....