excursion 01
#1
Posted 29 October 2012 - 11:34
Speringen til framakslingen svikter også, har noen av dere vært bori overnevnte problemer.
#2
Posted 29 October 2012 - 17:18
eilertengenes@hotmail.com
#3
Posted 05 November 2012 - 20:56
The world is a playground. So lets go out and have some fun
Don't steal. The government hates competition.
#4
Posted 10 November 2012 - 22:19
Det er litt jobb å bytte pluggene,FORSIKTIG pluggene kan lett brekke tuppen ved demontering. Ved motstand skru ut og inn til den går lettere,hvis en bare skrur ut skal jeg nesten garantere brudd med påfølgende topplokk løft.
#5
Posted 18 January 2013 - 13:23
Fikk nettopp skiftet glødeplugger på min 2001 excursion 7,3 ps men starter fremdeles ikke. Hvor sitter egentlig glødereleet. Hørte noen pratet om at det er et rele pr plugg.
Kanskje noen og kan gi et godt tips på bytte av hovedlyspære må man virkelig ut med batteriene eller? verkstedet anslo 1-2 timers arb. Sykt spør du meg. blir jo mellom en og to lapper for å skifte ei forb lyspære
#6
Posted 18 January 2013 - 13:25
Nytt spørsmål. må man ut med stikkakslingen for å skifte bremsebånd på en excursion 7,3 2001 mod
#8
Posted 20 January 2013 - 05:10
Fikk nettopp skiftet glødeplugger på min 2001 excursion 7,3 ps men starter fremdeles ikke. Hvor sitter egentlig glødereleet. Hørte noen pratet om at det er et rele pr plugg.
Kanskje noen og kan gi et godt tips på bytte av hovedlyspære må man virkelig ut med batteriene eller? verkstedet anslo 1-2 timers arb. Sykt spør du meg. blir jo mellom en og to lapper for å skifte ei forb lyspære
Glødereleet sitter vel på toppen av motoren under dekselet på toppen, ta av dekselet og mål den ved gløding.
Har lest at det enkleste er å ta ut batteriet dersom du ikke kommer til uten.
Har ingen erfaring med excursion men kan aldri tenke meg at du må ut med stikkakslingen for å skifte bremsebånd, har du prøvd å bare ta av dekket og bremseskive?
Et lite tips er å sjekke det enkleste først (les gløderele) med tanke på glødinga og skiftingen av glødeplugger..