Gå til innhold



Foto

Feil i abonnementlenker


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Nadar

Nadar

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 256 Innlegg:

Posted 09 January 2013 - 17:14

Helt siden dere oppgraderte versjon av forumet (for lenge siden..?), har lenkene som sendes ut på e-post når man abonnerer på en tråd (vet ikke om det gjelder andre type abonnement) hatt feil i lenken. Lenkene jeg får ser således ut:

www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=&view=getnewpost

 

 

Jeg har regnet med at det skulle bli oppdaget og fikset, men ser at det nå vel er på tide å si i fra. Selve feilen er veldig innlysende, topicID mangler (?showtopic=). Alle linkene ender derfor bare opp i selve forumoversikten, ikke i den aktuelle tråden. Fix anyone?


Edited by Nadar, 09 January 2013 - 17:17.


#2 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 27 January 2013 - 16:39

Tror jeg har funnet denne feilen og rettet den.


Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#3 Nadar

Nadar

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 256 Innlegg:

Posted 27 January 2013 - 16:54

Ser bra ut - mailen jeg fikk på denne tråden tok meg i alle fall hit :)

 

Takker.



#4 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 29 January 2013 - 16:01

hvis man oppdager en feil/bug på forumet si fra så er det lettere å fikse for Anders

ikke sikkert Anders klarer oppdage alle feil...

 

det ligger sikker en del rusk igjen men det kan rettes bare man får vite om feilen

 

syns det også er noe tungvindt å laste opp bilder rett fra PC`n på forumet nå, det var lettere før (brugsanvisning til å laste opp bilder fra PC`n savnes)

virker som man må laste opp bilder på egen server f.eks photobucket og linke URL her

 

linke bilder fra URL er lettere nå enn før


Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF