Gå til innhold



Foto

Bilfrakt i Norge


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 firelude

firelude

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 05 March 2013 - 14:04

Hei folkens ! Er det noen som kjenner til transportfirmaer i Norge som frakter biler ? Jeg har funnet ett firma , men de har lasting i Drammen . Det passer dårlig . Jeg mener det skal finnes et firma som nærmest henter bilen på døra og frakter den dit man ønsker . Har ikke tid til å sitte timesvis pånetttet å søke....må jo jobbe litt også....jobbe hjemme altså...



#2 lafterolf

lafterolf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 642 Innlegg:

Posted 05 March 2013 - 16:36

Oppgi hvor bilen står og hvor den skal. Sikkert mange som kjenner noen, men det er ikke mange som har hele landet som fast rute ;)

#3 Kirneh

Kirneh

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1024 Innlegg:

Posted 05 March 2013 - 21:28

Auto Transport Service AS

 

Dette er firmaet som dukker opp på FINN.no når man ser på biler. Vet ikke om det var denne du allerede visste om jeg.


Edited by Kirneh, 05 March 2013 - 21:28.


#4 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 05 March 2013 - 23:18

Ser til stadighet biler som heter translink eller noe slikt langs veien. blå biler, tror de har noe samarbeid med NSB om jeg ikke tar helt feil.

 

Ellers så er det mange som transporterer biler, du ser de bare ikke... Har selv brukt både LRN transport på Gjøvik og Kim Johansen Transport til å frakte biler fra Tyskland. Pris eks fra Frankfurt har vært en 5000kr til Oslo. Vanlig semi trailere som bilen står inne i. Vet ikke om de plukker opp eller leverer på døra, Når jeg har tatt fra tyskland har de havnet på toll lager.


Edited by Chevy-LPG, 05 March 2013 - 23:18.


#5 firelude

firelude

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 06 March 2013 - 17:35

Takk takk folkens ! Joda Auto Transport Service AS er jeg kjent med , men mener jeg var for noen år siden i kontakt med et firma som ukentlig fraktet biler fra Østlandet og norover . De var innom  den minste bakgård og  plukket med seg biler . Andre firmaer bruker fast ruter med laste/losse terminaler . Me får sjå ka æ finn ut..



#6 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 06 March 2013 - 17:49

Autolink?

Bøstrand Transport i Ørsta har drevet litt med bilfrakt. Dei har/hadde sånn tralle man kunne nytte til både bil og gods. Mulig du kan være heldig her. Spørs kor til/fra du ønsker seff.


Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!