Gå til innhold



Foto

Kjøpe bil.. skeptisk til at bilen mangler strøm til 4x4 knapp..?

excursion

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 superovis

superovis

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 12 Innlegg:

Posted 08 August 2013 - 22:33

Hei!

 

Skal handle excursion, endelig funnet riktig bil. Problemet er at 4x4 knapp mangler strøm.. Bilen skal handles av forhandler som ikke er kjent med us Ford. De mener det er brudd i ledning etc, og at det er en liten sak. De er også villig til å dele utgifter om det er andre ting som forhindrer bilen å bruke 4x4.

 

Noen som er kjent med dette?  Bør jeg være skeptisk?  Jeg tenker de må tro det selv om de er villig til å dele utgifter.. eller ??    Ev er det en lur måte å sjekke dette på for selger? Jeg får ikke gått igjennom bilen, så jeg har pumpa forhandler om stand på mail for å ha alt dokumentert.. ( bor 100 mil unna) Alt ser bra ut.. bare ikke dette..  

 

2000 modell gått 300.000 km

 

Kloke svar mottas med stor takk!! 


Edited by superovis, 08 August 2013 - 23:38.


#2 Stian216

Stian216

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 51 Innlegg:

Posted 09 August 2013 - 07:47

Jeg ville vært meget skeptisk til å kjøpe bil av en forhandler som vil dele eventuelle utgifter ved feil på bilen. Den kostnaden skal ikke du ta.



#3 superovis

superovis

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 12 Innlegg:

Posted 09 August 2013 - 09:57

Hei Stian! Jeg skjønner tankegangen :) Saken er at jeg allerede har prutet bilen så langt ned i pris pga denne 4x4 problematikken ( 65.000 ) at jeg lurer på om det uansett gagner meg om jeg må oppgradere noe.



#4 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 09 August 2013 - 15:03

Begynn å mål hvor strømmen ikke rekker frem. Sikring?

Evt tvangstyr acuator hvis der er det prinsippet på de bilene