Gå til innhold



Foto

Treff 4x4 Svarstad 24. - 25. august 2013

treff 4x4 svarstad august 2013

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Kirneh

Kirneh

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1024 Innlegg:

Posted 21 August 2013 - 07:29

Det er treff på Svarstad 24. - 25. august.

Jeg å de grønne hjula mine blir å komme en tur på søndag for å kjøre litt. :D

 

Hei alle sammen , håper dere har hatt en fin sommerferie og er opplagte til en fin høst..=)
August treffet er 24-25 ..
Ønsker både nye og gamle kjørere velkommen, vi fyrer opp grillhytta ved behov og det er muligheter for overnatting på campen..
Lørdag   kl  10:00-18:00
Søndag  kl  11:00-16:00
Reglement etter NBF`s regler som vanlig
Vel møtt, Sportskomiteen =D

 

4x4drivers.no - Treff 4x4 Svarstad - Treffliste 2013 for kjørefelt i Svarstad!!



#2 Kirneh

Kirneh

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1024 Innlegg:

Posted 26 August 2013 - 08:01

Strålende vær og fine forhold på Svarstad denne helgen. Var som sagt å kjørte på søndagen og det var veldig gøy. Jeg syntes bilen tar seg godt frem selv om den er litt lett i ræva og har overheng på lik linje med en buss.

 

Det ble en liten pause på toppen av kjøreområdet for å reparere litt ledninger som bestemte seg for å brenne opp. :P Ikke det værste stedet å få stopp på bilen da.

elto-el-problem.jpg

 

Hadde egentlig et mål om å kjøre meg fast denne dagen, men følte det ble i overkant optimistisk å stupe utti dypeste gjørmehulla. Fikk møkka til bilen litt ihvertfall. :)

elto-svarstad-ferdig.jpg

 

Ble litt ting å skru på også. Indre drivknutemansjett på venstre side er bare filler. Bilen har sluttet å lade (igjen), og tilhenger kontakten fikk hard medfart. Begynner å bli bra slarkete i forstillinga nå også, pluss litt andre småting. Alltid noe å ordne på. :P