En 2000 2,8 Patrol går for å være sterk og seig. Jeg synes likevel at den er dau og at jeg ikke gjør annet enn å gire. Når turboen ikke gir tegn til liv før 2000 omdreininger er det tungt å trekke i gang henger i selv små motbakker. Oppdaget i dag at egr-ventilen er kutta ut og at det stod en plugg i en slange der. Har dette påvirkning på effekten?
Dau Patrol
Started by
Rolx
, Jan 25 2014 23:58
2 replies to this topic
#1
Posted 25 January 2014 - 23:58
#2
Posted 26 June 2014 - 19:31
Har bilen gått mykje? Egr ventilen er somregel ikkje nødvendig.
#3
Posted 27 June 2014 - 20:45
de ER daue under 2000. finnes ikke ladetrykk. det går an å bytte til en litt bedre turbo. søk på nissan GT1752. den er bolt on, og litt mer moderne. skal gi bedre spool, vet ikke hvor mye da jeg ikke har prøvd
jeg synes også min 99 er dau,selv med chip- skulle ønske den ladda 0.5bar på 1400rpm, men det er nok umulig med en forkammermotor og vandlig turbo uten masse svart røyk i starten...
Daniel Krüger -
Y61 patrol godkjent m BMW M57 204hk/410nm
Dodge ram W250 crew cab - restaurering m/ motorbytte pågår. Nissan 2.8TD, 4L80E