Gå til innhold



Foto

Vaffel struktur NIKE Free 3.0 V4 virkelig god


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 Ladinimo

Ladinimo

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Posted 01 April 2014 - 09:18

Waffle yttersåle struktur i den spesifikke testkjøring når grepet er bra, i hvert fall utenfor min fantasi , kan føle det åpen yttersåle gummi friksjon med veien og prøver å kjøre den hovedsakelig for sement fortau Herre , ikke kjøre den andre veien . Lett Phylite mellomsåle virkelig lys ah , for å være ærlig ,nike free sko salg det virkelig føles som bruker ingen sko på det samme, selv om lys , men spenstig demping er bra , kan hvert trinn gå veldig Jiaogan .
 
Nike Free 3.0 V4 forme innersåle form selv ganske enkle , men foten opp spesielt behagelig , myk , gjennom Nike basketball sko er klar over at " følelsen av å tråkke hunden avføring , " Ja , den slags følelse ah . Dette er definitivt ikke en vanlig skum innersåle kan bringe , jeg super elsker denne par av sålene . Denne doble Nike Free 3.0 V4 seg selv er relativt tynn mellomsåle , innleggssåler hyggelig å gjøre opp for manglene i slutten, så jeg hadde en god tid kjører Jiaogan ah .
 
Svart sømløs øvre utforming i driften når lyset kan spille en støttende rolle å spille , får du bare å bruke den for å forstå , ah , så igjen , hva med skoene , prøv å vite ah . Nike stor krok med en reflekterende design er fremdeles godt synlig under dårlige lysforhold . Jeg har å si er helt rett i hans sko som er en test ah . Du har nok tålmodighet ah , tror ikke barfot joggesko ikke bruke sokker , nike free run 3 herre slik at føttene svette , i så fall om det er å bære eller ta av , helt upraktisk .