gløding patrol 160
#1
Posted 18 April 2014 - 09:25
#2
Posted 18 April 2014 - 15:04
Når du har glødet, venter du 3-5 sek etter at lampa har slokket før du drar den igang? Disse har etter gløding uten at dette kommer frem av noen indikator
Har du sjekket at du får spenning ut på pluggene mens du gløder? Og er du sikker på at glødepluggene er ok?
Min var jævelsk tungstartet, så jeg tok ut pluggene og koblet dem direkte på batteriet og kom frem til at en ble så varm at den ble rød, en såpass varm at jeg kjente det i fingrene og resten var helt døde
#3
Posted 18 April 2014 - 17:23
ok. skal prøve litt seinere. Tenkte å sjekke glødepluggene. bare ikke kommet så langt.
Glødepluggene:
Blir di gradvis dårligere eller slutter du plutselig å fungere.
Hvordan glødeplugger er det værd å kjøpe?? funnet ut det er noen fine priser på disse.
#4
Posted 24 April 2014 - 10:20
Jeg tror (TROR) at disse blir gradvis dårligere, jeg fant ut at billigste sted var å kjøpe disse fra skruvat.no
#5
Posted 16 May 2014 - 21:32
Målte alle glødepluggene. alle lå fra 0,5 - 0,8 så dem e jo oppegående. Siden det er lagt opp manuell gløding så skifta æ bryter å lot glødinga stå på 15sek. Da starter biln etter ett par host. Så håper dette vil fungere framover ei stund. :-)
#6
Posted 17 May 2014 - 18:08
Når du hadde pluggene ute, du prøvde ikke å sette spenning på dem direkte for å å se(og kjenne) om de ble varm? Mine viste også grei Ohm verdi, men ble ikke varme...
#7
Posted 06 June 2014 - 21:39
Min 3,3L startet MYE lettere kald etter at jeg justerte litt tidligere tenning på dieselpumpa, også går den litt bedre samtidig