hei, har en willys jeep med valp akslinger, jeg hat tenkt å sette i en volvo B230 motor i, skal bruke kasse fra en volvo valp.
så lurer jeg på om kassa er bolt on eller om man må bygge om noen som vet?
takk for svar!
Posted 12 May 2014 - 22:29
hei, har en willys jeep med valp akslinger, jeg hat tenkt å sette i en volvo B230 motor i, skal bruke kasse fra en volvo valp.
så lurer jeg på om kassa er bolt on eller om man må bygge om noen som vet?
takk for svar!
Posted 13 May 2014 - 15:12
hvilken girkasse er det snakk om?
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
Posted 13 May 2014 - 21:12
hvilken girkasse er det snakk om?
vet ikke hva kassa heter, men kommer i fra en volvo valp (feltvogn) kassa har sittet på en b18 motor
Posted 14 May 2014 - 23:17
M40 kasse det da
da skal du ikke sette på B230motor uten å ha adapter for kassa
setter du inn en b230a motor så kan du bruke M45(4trinns uten OD), M46(elektrisk OD) eller M47(5trinns)
men så er jeg usikker på om det vil passe fordelingskassa di
Edited by KapteinMike, 14 May 2014 - 23:21.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF