Gå til innhold



Foto

E-merkede sikkerhetsbelter Chevrolet Suburban ol. Kr.2500,Elverum


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Sætre

Sætre

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 989 Innlegg:

Posted 09 June 2014 - 16:47

Jeg har ryddet litt!
Og selger derfor et sett sikkerhetsbelter til Chevrolet Suburban, disse er E merket og derfor godkjent på EU kontroll ol.
Det er 2stk foran, og 2stk til baksetet. Komplett med hardware, dvs bolt in.
De har sittet i en 1997 mod, Suburban, men passer sikkert andre biler også.
De ser helt fine ut, og er ca1,5 år gamle.
Kostet godt over kr 5000 nye.
Selges for kr 2500.

Tlf 917 46 214
"The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of low price is forgotten"

#2 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 22 June 2014 - 00:06

Har du dem enda?

Har fått 2r feil på mine


Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#3 Sætre

Sætre

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 989 Innlegg:

Posted 29 July 2014 - 09:59

Hei!

Beklager sen respons herfra, vært på ferie ol!

Hvis det fortsatt er aktuelt for deg, så har jeg fortsatt sikkerhetsbeltene.


"The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of low price is forgotten"

#4 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 01 August 2014 - 19:08

ja er fortsatt interessert.

fattern hadde kjøpt et par til meg på huggeri men innfestinga på mottagern var alt for lang så jeg mistenker fra en kassebil ol

 

btw

hva slags merke er de? loyds eller securon?


Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#5 Sætre

Sætre

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 989 Innlegg:

Posted 07 August 2014 - 22:45

Mottakeren er litt lengre enn orginalt på disse også. Jeg tror det er Securon de heter.


"The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of low price is forgotten"

#6 Sætre

Sætre

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 989 Innlegg:

Posted 27 August 2014 - 21:18

Noen som trenger E-merkede sikkerhetsbelter? 


"The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of low price is forgotten"