Den figuren som har skrudd på bilen min ('93 mod ZJ 5.2) før je kjøpte den, veit nok ikkje heilt hva han har drivi med. Så je snubler over feil etter feil, og underlige løsningar underveis..
Noen som har ei anelse om hva denna kontakta ska/sku ha gått te? E 4 pinnar inni der..
Vindu på pass.- sida foran har je fått igang, der var det og ei røre med kabelsko.. Knekte clips har blitt løst med ein haug med gipsskruar trur je det e han har brukt.
Tepassa ledningsnettet så je kan bruke både 9004-pærar, H4 el xenon..
Opprinnelig hadde tidligar klemt på kabelsko på hver av de 3 ledningane, antakeligvis bare med vanlig tang, deretter tredd dem innpå pluggane i pæresokkelen..
Kjørecomputeren i taket funker igjen etter ei vellykka loddeøkt.
Så nå viser den alt i Celsius, Liter og KM istedenfor Fahrenheit, Gallons og Miles
Håper noen har ei ide om hva kontakta e te!
Kanskje noen også har snøring på forbruk med/uta K&N filter?
E i gang med å få montert snorkel på fanten, så da blir det vel no meir luft inn te filterboksen kontra originalt regner je med?