Gå til innhold



Foto

Låne LandRover eller lignende?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Surf Blau

Surf Blau

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 02 October 2014 - 18:36

Hei!

 

Vi er fire gutter fra et veldig nystartet designkontor med tilhold i Oslo som skal skyte en kort-kortfilm i nær fremtid. I den forbindelse kunne vi tenke oss å ha med en klassisk Land Rover, type Defender eller eldre modeller med samme form. Vet dere om noen vi kunne ha forhørt oss med for å få lånt en slik bil? Eller har forslag til andre, lignende biler med dører bakerst?

 

Vi ser for oss å skyte alle scenene i løpet av 24 timer, så det vil være maks tid for lån. Bortsett fra noen grusveier i Sør-Odal vil alle scenene foregå på asfalt og under ordnede forhold. Vi vil selvsagt dekke alle utgifter såsom drivstoff og bompenger, men har dessverre ikke noe budsjett for å betale leie.

 

 

mvh

Sven Håkon

 

Drap og Design SA



#2 lafterolf

lafterolf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 642 Innlegg:

Posted 02 October 2014 - 20:55

Prøv nlrk.no samt lrforum.com 😉

Hvorfor femdørsbil?

Edited by lafterolf, 02 October 2014 - 20:55.


#3 lafterolf

lafterolf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 642 Innlegg:

Posted 02 October 2014 - 20:58

Jeg kunne lånt bort denne, men den er todørs og står i Trøndelag.

IMAG0092.jpg

#4 Surf Blau

Surf Blau

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 02 October 2014 - 21:35

Hei, og takk for svar! Beklager uklarheten, med bakdører mente jeg på baksiden av bilen - men alle Land Rovere av denne typen har kanskje det?

 

 

Tusen takk for tilbudet, den hadde passet finfint - men det blir dessverre litt for langt å hente i Trøndelag..


Edited by Surf Blau, 02 October 2014 - 21:35.


#5 lafterolf

lafterolf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 642 Innlegg:

Posted 02 October 2014 - 21:52

De riktig gamle har luker, en slåes opp, den andre ned. I grunnen perfekt å sitte på mens den øvre luken tar av for regn. De fleste har dør bak ja.

#6 Surf Blau

Surf Blau

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 03 October 2014 - 08:17

Aha, klassisk Range Rover-løsning med andre ord - det kan i grunnen også funke, tror jeg :-)