Oioi! Den ramma trengte litt jobb, ja. Hadde jeg enda hatt tid og evner til å gjøre slik, hadde det jo gått greit, men jeg må levere til verksted, og en slik jobb hadde vel kostet mer enn bilen...
Vurderer fremdeles å ta en tur og se på den jeg lurer på, siden den er såpass billig, men så kan en jo lure på hvorfor den fremdeles er til salgs fordi den er så billig!
Alle andre jeg lurer på ryker i vei et kvarter før jeg ringer... Denne er i det minste ikke langt unna der jeg bor, så det koster lite å se på den, om ikke annet.
Det er for øvrig denne: http://www.finn.no/f...ickthrough=true
Har ringt på den en gang før, og slo den fra meg, men likevel... Har litt sansen for karosseriet. Min forrige var en maken, men rød. Ringte på en rød en i går, men den var solgt et kvarter før jeg ringte...
Det er ellers litt mer enn bare ramma som må ses over. Noe småfiks er det, men å bytte ut en del er lettere enn å sveise for min del.
En annen jeg har vurdert en stund er en 95-modell på Finn.no. Men den har 425 000 km bak seg og mangler bakseter. Bakdiffen funker ikke som den skal. Gir ikke nok luft eller noe. Da er det vel en lekkasje eller kompressor som er gåen. Ser pen ut, da.
Men, det dukker jo alltids opp noen etter hvert. Det beste hadde vært og funnet en som ikke har mye rust i ramma og som ikke koster over tredve lapper. Det er i grunn pristaket mitt nå (les: fruens smertegrense...). Da kan det ikke koste ti tusen å sveise ramme... Greit nok om en må koste på ei lykt, et batteri eller to, et dørhåndtak eller annet småtteri. Ikke lette å komme over noe slik, men plutselig er jeg der (og kjøper katta i sekken!)!