Gå til innhold



Foto

Ø.K pasasjer sepil + bremselys på taket.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Dæng

Dæng

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 764 Innlegg:

Posted 23 November 2014 - 15:10

Hei,

 

noen i hustanden, har vært uheldige. Og tatt knekken på speilet på pasasjer siden, så må ha et nytt der. Snuser litt på å bestille et fra ebay, har funnet towing mirrow med blinklys på sidene an speilene fra 1000kr og opp over. Så lurer litt på hva dere ville ha gjort der, og ville man få problemer på EU med å ha blinklys i speilene?

Så trenger jeg bremselyet på taket.
 

 

 

Laget denne posten, for å sjekke ut priser og om meninger om de speilene.



#2 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 23 November 2014 - 15:51

Ingen problem med blinkelys i speilene. De fleste nyere biler har det.


Sent from my iPad using Tapatalk
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#3 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 23 November 2014 - 17:01

eneste minuset er at du må trekke opp egen ledning til blinklys igjennom døra og til ledningen som sitter i speilet


Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#4 Dæng

Dæng

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 764 Innlegg:

Posted 23 November 2014 - 22:10

Hvis det eneste minuset, er at man må trekke en kabel. Så satser man på det, tenker jeg. Til og med fruen syns det var ok.

Kanskje jeg rett og slett, skal se om jeg også finner bremselyset på taket også da.

 

Takker for svar :)