Kommer til å montere stålomspundne bremseslanger på min Tahoe.
Har hørt at det i allefall tidligere har vært litt trøbbel med disse og PKK, noen som har erfaring hvordan dette stiller seg nå? Disse er DOT merket...
Bremseslanger/ PKK
Started by
Tahoechase
, Feb 24 2015 19:18
3 replies to this topic
#1
Posted 24 February 2015 - 19:18
#2
Posted 24 February 2015 - 20:19
Grunnen til at de ikke liker det er fordi det er umulig å visuelt inspisere tilstanden på gummien. Vet ikke hvorfor dette skulle ha endret seg.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#3
Posted 24 February 2015 - 20:23
Nei, mener bare jeg leste et sted om at de måtte godta om de var DOT evt TÜV TESTET/godkjente.... men tipper det er ulik praksis her... i verste fall får jeg bare sette på de gamle får en PKK.
eller så kan man selvsagt spørre en evt PKK kontrollør hvordan han stiller seg til dette FØR en kontroll, og heller gå til en annen om han skulle grine for mye på nesa..
Noen som har fått det gjennom PKK.?
eller så kan man selvsagt spørre en evt PKK kontrollør hvordan han stiller seg til dette FØR en kontroll, og heller gå til en annen om han skulle grine for mye på nesa..
Noen som har fått det gjennom PKK.?
#4
Posted 27 March 2015 - 13:53
Jeg viste xj'n min med SS bremseslanger fra procomp (mener jeg det var) å hørte aldri noe
Min xj garage
http://pirate4x4.no/...ead.php?t=23833
1990 Mod 2 Door Xj 4.0l. Renix 32x11,5 kumho road venture kl71
http://pirate4x4.no/...ead.php?t=23833
1990 Mod 2 Door Xj 4.0l. Renix 32x11,5 kumho road venture kl71