Gå til innhold



Foto
- - - - -

Vegard´s toyota hilux mk3


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 VegardNilsen

VegardNilsen

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Posted 18 October 2015 - 20:42

hei. er ny her på forumet og tenkte jeg kunne lage en liten tråd om hiluxen min.

 

kjøpte hiluxen litt på impuls ettersom jeg har angret meg en del på att jeg solgte pajero gen2en som jeg hadde. 

er igrunn vw/audi mann og jobber som mekaniker hos vw, så er kjekt å pjaske litt med andre ting enn det man står med hver dag.

syns det er litt greit å ha en "ruskebil" som man han bare stappe boss inni og kjøre det på dynga. ha med deler, motorsager, ved og eventuelt utbytte fra jakt i planet. så slipper jeg å sarve ned audien som jeg prøver å holde i så god stand som overhode mulig.