Gå til innhold



Foto

Landstreff jeepclubnorway


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
97 replies to this topic

#1 jeeplt-1

jeeplt-1

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 502 Innlegg:

Posted 20 May 2004 - 23:00

Nå har endelig invitasjonene til landstreffet vårt kommet ut på nettet.

så klikk dere inne på:

www.jeepclubnorway.org

vi gleder oss til og se dere alle.

mvh
Kjetil Johansen
formann jeep club norway



øøøøøhhh jeg skulle bare!!
http://powerboat.nu/

#2 CherokeeV6

CherokeeV6

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 237 Innlegg:

Posted 23 June 2004 - 23:00

Video er bra. Får litt mere følelsen av hva som skjer!!
Venter i spenning.....



86 Cherokee 2.8 V6

#3 tomas

tomas

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1117 Innlegg:

Posted 23 June 2004 - 23:00

Det kommer. må bare få opp webservern min igjen :-) har ca 250 - 300 bilder + noe video fra i år.

2.5" Procomp
7" WarnFlares
33x12,5 MTR
Warn x8000i Winch

#4 CherokeeV6

CherokeeV6

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 237 Innlegg:

Posted 22 June 2004 - 23:00

Den XJ'en var ordentlig tøff!! Hvor mye heving har du på den nå?

Det jeg egentlig skulle spørre om var om noen skulle legge ut bilder fra Rena her på forumet? Ser de er på JCN hjemmesida, men det er så kjedelig å bla seg gjennom thumbnails.....



86 Cherokee 2.8 V6

#5 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 22 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Får jeg lov til og være med neste gang? </td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Det får du nok (understatement). Neste JCN/Rena treff er i august, men din lokale JCN-kontakt har kanskje noen sommerplaner ?

Lekker bil, som sagt.



Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#6 asbjornsen

asbjornsen

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 74 Innlegg:

Posted 22 June 2004 - 23:00

Tusen Takk..


Hvite blink får du herfra : http://www.2kracing....ck-lights.shtml

Dekk og felg er 33/12,5/15 på American Racing med 3,75 backspacing.biggrin.gif

#7 sivrt

sivrt

    Pirat moderator

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1350 Innlegg:

Posted 22 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Får jeg lov til og være med neste gang? Dette visste ikke jeg.. Noen som har erfaring med Godkjenning av Jeep? Prøver og få godkjent denne, men biltilsynet er noe dritt. NÅ har jeg fått på Bushwackers, skjermbreddere, men jeg skal heve 1,5 tomme til før jeg er ferdig. Amcarklubben har vært behjelpelige til nå. Håper det lar seg gjøre.. cool.gif


<i><div align="right">Opprinnelig postet av asbjornsen</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Tøff ja... Hvor har du fått tak i hvite blinkers?? Hvilken dim er dekka dine? Ser meget bra ut ihvertfall..

Morten.
`99 Jeep Cherokee Sport Jamboree 2.5TD
Goodyear Wrangler MT/R
31x10,5-15
3,5" Rubicon Express + JKS sjakler

#8 Rudi

Rudi

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 584 Innlegg:

Posted 22 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Takker for ett fint treff.

hyggelig att så mange stilte opp. Synd med været, men det går det ikke ann og gjøre noe med.

</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">Takker for et kjempetreff!!
Første gang på Rena med egen Jeep, har ikke hatt det så morro i manns minne:D
Det var ikke nødvendig å stille med Bergensvær for at vi skulle trives, kan kose oss i solen og vi.
Fordelen med været var at taket ble på, kommer ikke så mye mud inn i bilen når bare vindustoppene er av.
Kjørte hjem med varmeapparatet på, og kunne støvsuge det ut på mandagen:D

BobbysocksJeepen, there's only one

#9 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 22 June 2004 - 23:00

Tøøøff bil! biggrin.gif Hvor store dekk er det, kan det være 32"? Jeg får liksom ikke bestemt meg for 33" eller 31". Jeg spurte amcar om papirer på 31", men fikk blankt nei, men det kan hende jeg traff gal mann som hadde stått opp med galt bein. Jeg ble litt sur og kasta regninga for neste år som lå på bordet... får håpe du får mer hjelp av dem.

#10 asbjornsen

asbjornsen

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 74 Innlegg:

Posted 21 June 2004 - 23:00

Får jeg lov til og være med neste gang? Dette visste ikke jeg.. Noen som har erfaring med Godkjenning av Jeep? Prøver og få godkjent denne, men biltilsynet er noe dritt. NÅ har jeg fått på Bushwackers, skjermbreddere, men jeg skal heve 1,5 tomme til før jeg er ferdig. Amcarklubben har vært behjelpelige til nå. Håper det lar seg gjøre.. cool.gif

#11 petter

petter

    CJ-7

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1034 Innlegg:

Posted 21 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Du mener når du kjørte over det treet på toppen??</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Ja riktig, det aldri så lille "stuntet" i bakken der + når bremsene svikta og Jeepen gikk noe ukontrolert baklengs....laugh.gif

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Tror jeg har det på film. Har en del bilder også. Blir lagt ut snart.
Må bare få fart på web serveren min først :-)
Legger ut både filmer og bilder der. Sender link.
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Det blir bra, siden jeg er en samler av bilder fra treff som jeg & Jeepen har hvert med på...smile.gif
Snakkes


petter
CJ-7
AMC 360 ,
2,5"ProComp
1,5"body lift
Tot. Løft. 3,5"++
35x12.5 X-Terrian ProC.
Full Floating Axle

http://www.offroad.n...ode=View&RID=33

http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=1796

#12 tomas

tomas

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1117 Innlegg:

Posted 21 June 2004 - 23:00

Du mener når du kjørte over det treet på toppen??
Tror jeg har det på film. Har en del bilder også. Blir lagt ut snart.
Må bare få fart på web serveren min først :-)

Legger ut både filmer og bilder der. Sender link.

2.5" Procomp
7" WarnFlares
33x12,5 MTR
Warn x8000i Winch

#13 petter

petter

    CJ-7

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1034 Innlegg:

Posted 20 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Mer kommer på jeepclubnorway.org
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Ja som simon sier fyldig & fuktig repotasje kommer på JCN webben...

En liten etterlysning!
Tomas & TJ kompis ; har dere noen bilder/film fra mitt lille stunt i Beverløypa på Søndagen ...wtf.gifwtf.gif Ble litt skræmt dær ja...biggrin.gif

Noen teaser bilder...

Samling i Bever løypa




Å, se på den........ lua A`:D



petter
CJ-7
AMC 360 ,
2,5"ProComp
1,5"body lift
Tot. Løft. 3,5"++
35x12.5 X-Terrian ProC.
Full Floating Axle

http://www.offroad.n...ode=View&RID=33

http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=1796

#14 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 20 June 2004 - 23:00

Dårlig vær ? Litt kraftig dugging innimellom, muligens.

Det ser jo riktig pent ut på fredag ettermiddag:



Et kvarte senere bøtta det ned skikkelig smile.gif

Mer kommer på jeepclubnorway.org


Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#15 Stein-K

Stein-K

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1164 Innlegg:

Posted 20 June 2004 - 23:00

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær !!

Hadde det helt knall på Rena i helgen. Fikk testet utstyret og det holdt !!

All takk til arrangøren(e) og alle andre som deltok med bredt smil og pågangsmot.

user posted image

#16 tomas

tomas

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1117 Innlegg:

Posted 20 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Takker for ett fint treff.

hyggelig att så mange stilte opp. Synd med været, men det går det ikke ann og gjøre noe med.






http://powerboat.nu/
http://jeep.arendal.nu/gallery/
6.2 Beers to get Naked ,13 Beers to get Invisible,18 Beers to get Bullet |
| Proof, 23 Beers to become Super Man

<i><div align="right">Opprinnelig postet av jeeplt-1</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Jeg syns faktisk dette var en fin tur jeg. Litt kjedelig med vær, men jeg tror ikke det bremset oss så mye allikevel. Vi fikk jo fine og bløte kjøreforhold. I tillegg så ble det som regel oppholds når vi kjørte.
Syns dette var en knall tur jeg, og vi lå i telt uten varige skader.

Bilder blir det mange av (snart).

Takk til alle for enda ett flott treff!!

2.5" Procomp
7" WarnFlares
33x12,5 MTR
Warn x8000i Winch

#17 93ZJ

93ZJ

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1152 Innlegg:

Posted 20 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Er det ingen som har noen bilder fra treffet jeg gikk glipp av da??

<i><div align="right">Opprinnelig postet av sivrt</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Det kommer bilder på JEEPCLUBNORWAY.ORG så snart de som har tatt bilder sender inn og Web-masteren får de ut. Smør deg med tålmodighet. Men, bilder kan aldri gi deg opplevelsene og stemningen, du må være der:D:D:D

OME + ALU-BB (3" tot), 31" GY AT/R, JKS QD, SKIDS, RUSTY'S TOWHOOKS

#18 jeeplt-1

jeeplt-1

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 502 Innlegg:

Posted 20 June 2004 - 23:00

Takker for ett fint treff.

hyggelig att så mange stilte opp. Synd med været, men det går det ikke ann og gjøre noe med.






http://powerboat.nu/
http://jeep.arendal.nu/gallery/
6.2 Beers to get Naked ,13 Beers to get Invisible,18 Beers to get Bullet |
| Proof, 23 Beers to become Super Man

#19 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 17 June 2004 - 23:00

Da reiser jeg nå tidligere enn tenkt og venter litt på SHell-stasjonen ved Skedsmopkrysset, i tilfelle noen kommer omtrentlig nå...

Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#20 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 20 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Takker for ett fint treff.

hyggelig att så mange stilte opp. Synd med været, men det går det ikke ann og gjøre noe med.






http://powerboat.nu/
http://jeep.arendal.nu/gallery/
6.2 Beers to get Naked ,13 Beers to get Invisible,18 Beers to get Bullet |
| Proof, 23 Beers to become Super Man

<i><div align="right">Opprinnelig postet av jeeplt-1</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Takk til dere som stod på slik at vi andre kunne kose oss.



<font color="blue">1995 ZJ 5.2 Orvis</font id="blue">
RE 3.5", JKS QD, 242 kasse, 3" high-flow eksos, hjemmesnekra "sliderz", 8x16 AEZ med 265/75x16 Wrangler MT/R