Gå til innhold



Foto

Ca verdi?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 gotthard

gotthard

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 17 April 2019 - 16:12

Har en Tahoe 2006 mod på hånd, en bekjent som skal selge å lurer på hva verdien er på den, jeg har for mange biler så må takke nei men tenkte kansje noen her inne kunne si ca hva verdien er så jeg kansje kan hjelpe han og selge den. ( ex svigefar)

2006 mod. 230000km på telleren, webasto, gass og masse utstyr. grønneskilter men følger med bakseter. ser rustfri ut i karosseriet, noen bulker i fanger foran og bak. Stygge felger burde hatt noen andre og ny dekk sommer og vinter. følger med noen deler, må på eu etterkontroll for et hjullager, motorfusk og gul blinkende lampe og noe småtteri. Gassen virker ikke slik den står nå, blei tom tank og etter det virket den ikke, AC har lekasje et sted.

Eier begynner å bli for gammel til å skru og jeg må innrømme at jeg orker ikke skru på andre sitt lengre, mer en nok med alt jeg har selv, så hva kan dette hvere verdt sån det står?



#2 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 17 April 2019 - 20:27

Tror ikke du skal legge så mye i at du får noe igjen for gass anlegget. Det blir mindre og mindre antall stasjoner, samt steder som tar servicer på dette. Hva slags anlegg er det?