Gå til innhold



Foto

Bytte av gearkasse pajero


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Budmestern

Budmestern

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 18 June 2019 - 17:39

Skal bytte gearkasse på min 88mod pajero har jeg kommet fram til og skifte motorfeste og nye mellomakslinger.. :wacko: 
Så derfor lurte jeg på om noen vet om folk i akershus/oslo området som gjør dette til en grei pris eller kanskje ett greit uavhengig verksted?



#2 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 18 June 2019 - 20:31

Kjøp deg to gode jekker på hjul, så klarer du jobben fint hvis du har et gulv å jobbe på. :)
https://rustflekk.wo...ch-pajero-gen1/
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#3 Budmestern

Budmestern

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 19 June 2019 - 02:53

er det som er greia vett.. jeg har ikke garasje eller en god parkeringsplass,og kjenner liksom ingen heller =P er ikke mulighet til og leie seg en kjapp liten plass på ett sted som jeg kunne skrudd sjæl heller =S (finnes ett sted, men da må man være under 23år, og det er en stund siden kan man si!)  

er en liten mulighet til og få det gjort unna på en liten grus parkerings plass nede på kiwiien men det føler jeg er litt sketchy..  har aldri gjort det før på en pajero heller så lærer litt on the go her.. skrudd mest amazon og gamle opeler da :P

tror det hvis jeg skulle begynne med noe sånt her i veien foran huset så hadde nok alle naboene fått hetta og begynt og sutre og lage drama.. de blir jo grinete bare jeg klipper plenen på en vanlig hverdag..


Edited by Budmestern, 19 June 2019 - 03:01.


#4 Budmestern

Budmestern

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 10 July 2019 - 23:58

ingen som har mulighet til og hjelpe meg? så jeg slipper og kjøre den på verksted og kaste bort masse cash.. jeg betaler selvfølgelig for jobben gjort.. akershus/lørenskog området