Hei,
Bilen ble EU godkjent idag uten andre merknader enn en gåen pære i bremselyset øverst bak.. Det er veldig lite rust på den.
Nettopp hevet med 2"hevesett og nye fjærer bak.
Bilen ble EU godkjent idag uten andre merknader enn en gåen pære i bremselyset øverst bak.. Det er veldig lite rust på den.
Nettopp hevet med 2"hevesett og nye fjærer bak.
Nye skinnseter bak og omregistrering til personbil for ca to år siden.
Men jeg er drittlei av bremsesystemet på Dana 35. Vanskelig å justere håndbrekk og klosser.
Og differensialen lager litt for mye lyd etter min smak. Det har den gjort hele tiden, men folka på verkstedet sier dette er helt normalt for disse bilene.
Så er spørsmålet, selge bilen eller bytte aksling til noe som ikke uler og med skivebremser ?
Som de fleste med jeep vet , fakturerer verksteder 6000 bare du ringer for å avtale tid.
Så er betenkt med å legge den ut på finn. XJ er på finn som er eldre/gått lenger ligger ute til 30 000 +
Måtte nok hatt ca 45 000 for å selge denne
Noen som er interessert?
Men jeg er drittlei av bremsesystemet på Dana 35. Vanskelig å justere håndbrekk og klosser.
Og differensialen lager litt for mye lyd etter min smak. Det har den gjort hele tiden, men folka på verkstedet sier dette er helt normalt for disse bilene.
Så er spørsmålet, selge bilen eller bytte aksling til noe som ikke uler og med skivebremser ?
Som de fleste med jeep vet , fakturerer verksteder 6000 bare du ringer for å avtale tid.
Så er betenkt med å legge den ut på finn. XJ er på finn som er eldre/gått lenger ligger ute til 30 000 +
Måtte nok hatt ca 45 000 for å selge denne
Noen som er interessert?