Gå til innhold



Foto

så blei de visst enda en pajero på me da..


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
97 replies to this topic

#21 Stian F

Stian F

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">hmm litt rust e der JAH:)) hehe så bli vel koze sommer bil som vara så lenge den vara, litt små fiks av og til kanskje men.. sidn e drive å får lakka opp den andre pajeron min, så bli hvertfall ikke dinna prioritert enda... va ute å cruza i sola i går:) hehe svært me cab når de e sol:) åsså bli de vel den e kommer til å bruke på treff å sann:) hehe så får tiden vise hva som skjer med den:)

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Pajerogirl</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Hei, å grattis med "ny" bil:D Hvordan er det du skal lakke den andre bilen egentlig (farge)?? Blir det større dekk på "ny" bilen også eller er den bare vikar til gammel biln kommer på veien?

Mvh
Stian F

user posted image

#22 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

Synes du gjør det bra jeg Jeepir!
Pga private grunner har jeg lite tid til å være innpå her om dagen, derfor synes jeg Jeepir gjør en fin vikarjobb i mitt fravær!!
Redaktørvikariatet er ditt, fortsett det gode arbeidet!tongue.gif

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#23 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

hmm litt rust e der JAH:)) hehe så bli vel koze sommer bil som vara så lenge den vara, litt små fiks av og til kanskje men.. sidn e drive å får lakka opp den andre pajeron min, så bli hvertfall ikke dinna prioritert enda... va ute å cruza i sola i går:) hehe svært me cab når de e sol:) åsså bli de vel den e kommer til å bruke på treff å sann:) hehe så får tiden vise hva som skjer med den:)

#24 Laman

Laman

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

Hei Jeepir har holdt meg til PM som oppfordret.
Og ja er rimelig ny her, Blei faktisk sjokka over åssen denna Mitsubishi tråden er kontra de andre her.......... Mye krangling om allt samt om å gjøre av enkelte å væra mest mulig ekkle å rakke ned på allt???
Skulle sikkert ha holdt meg for god til å komentere jeg å men sånn er det nå bare enkelte ganger,
Men noen stempler seg sjøl som GUD omtrent jo. ??
Bestemte egentlig for å melde meg ut men har fulgt med en stund fra sidelinjen,
4X4 Skal jo liksom væra moro å da på kryss av hva alle kjører og har, men ærlighet varer liksom lengst, sannheten biter hardt når den først kommer.

Du får bli redeaktør å gjøre realitet av de Gule/Røde korta dine Jeepir, (det var ment positivt Jeepir)

Mvh Lami

#25 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

er det mye rust på den pajero'n ?... ellers kan den jo kanskje være verdt å sette i stand ! Alltids moro med en sommerbil.

#26 Patr-ola

Patr-ola

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 199 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

Ja enig med deg Jeepir. Dette her er fantastisk barnslig. At det er mulig. Det mest fantastiske med dette er jo at det er mitsufolk alt i hop. Var det ikke dere da som startet opp Mitsuklubben for kun noen måneder siden? Bli voksne og gled dere over den fine 4x4 hobbyen dere og andre holder på med. Vi er vel i samme båt alle mann, og damer uansett hvilke bil en kjører. Vi skremmer jo vekk folk fra dette miljøet med en slik framtoning som pågår her. Ikke lett å rekrutere folk til dette miljøet med en slik holdning. Dette her er jo like sykt som Korando saken fra tidligere. Grattis med canvaspajeroen din Pajerogirl. Rimelig knall å frese rundt med hardtop og canvas av. Lykke til!!!

1998 Patrol 2,8tdi
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

#27 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

Jeg har sagt det før folkens, selv om jeg så absolutt ikke er noen redaktør, mener jeg at GPP ang. Gen X bør gå til nød uten at folk skal henge seg så vannvittig opp i det, MEN når det begynner å gå på personer da er grensen rimelig nært nådd altså, bryr meg lite om hvem eller hva dette startet med, jeg sier: HOLD DERE TIL PM, ikke mye morro dersom noen nye skulle rammle innom og MÅTTE lese DETTE, men ha det også klinkende klart, usakligheter og personlighetsspaltninger er vel egentlig heller ikke AKSEPTABELT hverken her eller på PM.. mad.gif

#28 skrotnissen

skrotnissen

    møllspist kakelakk

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3203 Innlegg:

Posted 08 June 2004 - 23:00

no da gjort litt mere på den å fått av hard toppen(pajerogirl)user posted image

#29 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

ja du er jo hele 3 år eldre og det er jo en enorm aldersforskjell. biggrin.gif

#30 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote"><blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">du så jeg nevnte flere eller navn eller? kun en fra deg ja,men er flere tilsammen da skjønner du lillegutt
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Kan ikke huske at du var så altfor stor, eller gammal..... smile.gif, men takk for korrekt presisering.

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Driving</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

neida, jeg er langt ifra stor, men er nok gammel i forhold til deg !!

Lat at grinda....kyra frys
www.pajeroteam.com

#31 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

Ikke bra, om en ikke er spaltet personlighet da.. ohmy.gif

#32 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">du så jeg nevnte flere eller navn eller? kun en fra deg ja,men er flere tilsammen da skjønner du lillegutt
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Kan ikke huske at du var så altfor stor, eller gammal..... smile.gif, men takk for korrekt presisering.

#33 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

Her må jeg bare si: wtf.gifwtf.gifwtf.gifwtf.gifwtf.gif Er det noe jeg har gått glipp av kanskje.. Ikke vet jeg, bare litt usikker..

#34 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

smile.gif

#35 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

neida ikke gått glipp av noe som helts jeepir:)

#36 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

Okay, jeg bare kom over denne: "et lite forum-teknisk sprøsmål: Er det ikke sånn at man kan lage seg to profiler og logge seg på etter som hvem man vil være...Rent tilfeldig at jeg spør om dette akkurat nå, altså...!" Så det så.. ohmy.gif

#37 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">litt bedre bare hmm... smile.gif

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Pajerogirl</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

litt veldig mye bedre smile.gif

Lat at grinda....kyra frys
www.pajeroteam.com

#38 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

du så jeg nevnte flere eller navn eller? kun en fra deg ja,men er flere tilsammen da skjønner du lillegutt



Lat at grinda....kyra frys
www.pajeroteam.com

#39 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

Kanke du vennligst publisere alle de fine PM, du får ifra meg ?...... ble veldig nysgjerrig nå.... siden du hevder at du har fått så mange.

Meget merkelig siden jeg kun har sendt deg 1 stk igår natt som du utmerket godt vet grunnlaget for siden du selv la det. !

#40 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 07 June 2004 - 23:00

litt bedre bare hmm... smile.gif