Gå til innhold



Foto

Offroad konkuranser utenfor NBF.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
67 replies to this topic

#61 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 28 June 2004 - 23:00

Vi har det faktisk kjempe gøy på treffene,med mye sosial frikjøring. Om vi hadde organisert oss,så hadde vi hatt forsikring på konkuransen ,som varer i 4-5 timer,men ikke på frikjøringen.Når var du på Valen.

#62 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 28 June 2004 - 23:00

Må få legge til at mine innlegg IKKE har vært noen som helst kritikk av det som gjøres her vest. Dette har kun vært trukket frem som et eksempel. (også på at det skjer noe her vest også, håper jeg ikke blir halshugget neste gang jeg dukker opp smile.gif)

Skulle bare ønske jeg kunne kjørt enda mer på de arrangementer som finnes uten å måtte dra over fjellet for å være med på noe...

Kanskje LJ80'en snart får bekjenne farge ?

Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80

#63 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 28 June 2004 - 23:00

Her er det visst veldig kreativt å vri på svarene .Vil minne om at etter at det ble nytt blod i klubben,så har vi ikke organisert Sørlandscup.Vil anbefalle deg å ta en tur som publikum.Har forstått det slik at dere som driver på seriøst plan ikke kan kjøre med oss "useriøse".Vi synst ikke at det er gøy å kjøre uten forsikring,for faktisk så har vi noe mellom ørene!
Men i klubben vår ,har vi hatt avstemning på om vi skal organisere oss,men dette ble nedstemt.Vi tar hensyn til hva medlemmmene vil.





<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">det er noen år siden vi var på valen kjørte Sørlandscup der oppe, det regnet noe sinnsykt hele helgen.. men vi hadde det morsomt

Kjære deg, det er da ingen som sier at dere ikke har det gøy, det har vi da alle som holder på med dette, ser jo ikke så stort motsettningsforhold med å ha det gøy å være forsikret...

Tommy Olsen


<i><div align="right">Opprinnelig postet av Tommy</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

#64 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 28 June 2004 - 23:00

Det gjelder ikke innleggene til Blom,det er den andre omtalen.Vi skal ikke halshugge deg,vi godtar folks meninger.Klubben består av mangen forskjellige,og dette tar vi hensyn til.Ingen kritikk til deg Blomen.




<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Må få legge til at mine innlegg IKKE har vært noen som helst kritikk av det som gjøres her vest. Dette har kun vært trukket fem som et eksempel. (også på at det skjer noe her vest også, håper jeg ikke blir halshugget neste gang jeg dukker opp smile.gif)

Skulle bare ønske jeg kunne kjørt enda mer på de arrangementer som finnes uten å måtte dra over fjellet for å være med på noe...

Kanskje LJ80'en snart får bekjenne farge ?

Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Blom</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

#65 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 28 June 2004 - 23:00

Hei igjen Veronika

En ting du MÅ legge av deg er å kalle oss seriøse og dere useriøse. jeg vet hvor mye arbeid dere legger ned på vestlandet....

Sist vi var hos dere så var det også mange som mente vi var for proffe, vi gjør dette av samme grunn som dere, vi har det gøy med det vi holder på med....

Jeg kommer gjerne opp som tilskuer hos dere, hadde vært fint om vi da kunne f.eks. hatt et møte også med styret eller medlemmene så kunne vi informert om hva vi holder på med, dere kunne kommet med spørsmål..

Dere må også gjerne komme ned som tilskuere til det vi holder på med, dra i gang en bil og kom på dette : http://www.arendalof...lubb.com/xtreme
I tillegg til løpet så kan dere campe på Hove, et flott sted, det blir egen Offroad camp, med fest og levende musikk (Torgeir og kjendisene).
Dere kan om dere vil frikjøre på eget kjørefelt...

Vi kan faktisk å ha det morro....wink.gif



Tommy Olsen

#66 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 22 July 2004 - 23:00

Hei.
Det trenger ikke å bli så veldig dyrt med stoler og verltebur osv.
Jeg vet at i klubben vår så er det alltid noen som har noe brukt å selge for gode kamerat priser.
Velteburene lager vi selv ,med hjelp av rør bøyer.
Hadde det vært MC du holdt på med ,så hadde det vel vært en selvfølge med kjøre dress og hjelm............



<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">kosta no litt å få inn velte bur å god kjente stola osv.. da..

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Pajerogirl</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

#67 Botters

Botters

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 847 Innlegg:

Posted 22 July 2004 - 23:00

Hadde det ikke vært en IDE at det ble laget noen enkle retningslinjer som skal til for å få startet opp en klubb under NBF familien og hva det koster slik at alle kan se at det ikke behøver å bli så ille dyrt.

abotte@frisurf.no

"Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt mere tid og koster mye mere penger"

#68 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 23 July 2004 - 23:00

det er enkelt å få til, men erfaring tilsier at det er mange spørsmål rundt dette som ikke er lett å forutse, jeg har tidligere stilt meg til disposisjon for å komme på besøk, å svare på alle spørsmål:D

Tommy Olsen