Endelig vinsj =) - nå med bilder!
#21
Posted 06 July 2004 - 23:00
tror det blir bra jeg.
Lat at grinda....kyra frys
www.pajeroteam.com
#22
Posted 06 July 2004 - 23:00
<center>
-----------------------
<b>Ivar Kjøs</b>
Pajero 2,5 TD EXE
Polaris Magnum 425
<b>::Prosjekt Pajero'88::</b>
http://www.pajero.us
-----------------------
</center>
<i><div align="right">Opprinnelig postet av ikjos</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Har du fått testet winsjen ne enda eller ??? lurer veldig.
#23
Posted 02 July 2004 - 23:00
Hehe, bare måtte:)
Mvh
Stian F
<font color="blue"><i>"TRYING IS THE FIRST STEP TOWARDS FAILURE"</i>
Homer Simpson</font id="blue">
#24
Posted 02 July 2004 - 23:00
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
#25
Posted 02 July 2004 - 23:00
Warn er bra, ja. Men la nå folk få gleden av å prøve andre ting uten at en må være så negativ til det. Når det gjelder mine erfaringer Hoelern utenfor vei, har jeg rikelige med år i "surhøl". Og ja.........vinsjing oppatt.
1998 Patrol 2,8tdi
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"
#26
Posted 02 July 2004 - 23:00
Det kan vel ha noe å gjøre med at snittalderen er lav vil jeg tro, og at erfaringene står i kø.
Warn har ikke noe med god markedsføring å gjøre, sjekk bare markedsandelen ! Det forteller litt om kvaliteten.
Over og ut...
#27
Posted 02 July 2004 - 23:00
<i>kjørte meg uti en myr, sank ned mellom 30-50 cm og begynte å vinsje....vinsjet mer eller mindre sammenhengende i ca 1,5 - 2 time og ca 75 meter bortover myra....ingen ting å utsette på den da....ble faktisk ikke så veldig varm heller </i>
Ikke så verst det for en "Mikke Mus vinsj" eller hva den ble kalt tidligere.
Tror faktisk det finnes andre enn Warn som klarer å lage ting som fungerer.
<i>Sorry, men vi vet at all innmat i Warn vinsjene er produsert på fabrikken i Portland. Alt Warn har i sitt sortement er laget i USA.
Warn leker ikke butikk.</i>
Heller ikke alt amerikanerene lager er nødvendigvis det beste på markedet. De er bare meget flinke til å markedsføre de produkter de produserer til salg. (Coca Cola, Levi`s, Warn.........U name it).
Betaler ikke dere Warneiere litt ekstra for at det heter Warn?
Andre vinsjer fungerer også.
Kom ut av barnehagen og gled dere heller over at en offroadvenn har
fått seg en flott vinsj uavhengig av merke, til veldig fin pris.
Hetsing har dere vel nok av på Mitsuforumet.
1998 Patrol 2,8tdi
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"
#28
Posted 02 July 2004 - 23:00
<center>
-----------------------
<b>Ivar Kjøs</b>
Pajero 2,5 TD EXE
Polaris Magnum 425
<b>::Prosjekt Pajero'88::</b>
http://www.pajero.us
-----------------------
</center>
#29
Posted 02 July 2004 - 23:00
Enklare enn jekk. (Silokrana er også på ein måte ei vinsj..)
Oljeskift på framakslingen
http://offroad.no/?P...de=View&RID=514
#30
Posted 01 July 2004 - 23:00
<center>
-----------------------
<b>Ivar Kjøs</b>
Pajero 2,5 TD EXE
Polaris Magnum 425
<b>::Prosjekt Pajero'88::</b>
http://www.pajero.us
-----------------------
</center>
#31
Posted 01 July 2004 - 23:00
Har uansett selv en under-dimensjonert Warn M5000 som av og til kommer til kort, så du kan få lov til å komme å hjelpe meg ut av myra hvilken dag som helst... <i>( Hvis du kommer til Målselv først... )</i>
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
#32
Posted 01 July 2004 - 23:00
<center>
-----------------------
<b>Ivar Kjøs</b>
Pajero 2,5 TD EXE
Polaris Magnum 425
<b>::Prosjekt Pajero'88::</b>
http://www.pajero.us
-----------------------
</center>
#33
Posted 01 July 2004 - 23:00
Skulle ikke forundre meg mye om endel av komponentene i de forskjellige winchene er masseprodusert på samme fabrikk.
Et sted i Asia........
Hvem vet?
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Landyman</div id="right"></i>
[/quote]</i>
Sorry, men vi vet at all innmat i Warn vinsjene er produsert på fabrikken i Portland. Alt Warn har i sitt sortement er laget i USA.
Warn leker ikke butikk.
Men at Warn deler passer inn i T-shirt vinsjene, det er det ikke tvil om.
Hos Warn har de R&D department(research and development) hos kineserene har de C&P department (copy and paste)...............
Uansett lykke til
#34
Posted 01 July 2004 - 23:00
<center>
-----------------------
<b>Ivar Kjøs</b>
Pajero 2,5 TD EXE
Polaris Magnum 425
<b>::Prosjekt Pajero'88::</b>
http://www.pajero.us
-----------------------
</center>
#35
Posted 01 July 2004 - 23:00
vi er spent på om denne holder :-)
...-*holmis*-...
*Suzuki Sj410 1984 GUL
-Hevet 1,5" på karosseri
-31x10,5x15
*Jeep XJ 4,0L HO 1994 Gull
-Standard
#36
Posted 01 July 2004 - 23:00
<center>
-----------------------
<b>Ivar Kjøs</b>
Pajero 2,5 TD EXE
Polaris Magnum 425
<b>::Prosjekt Pajero'88::</b>
http://www.pajero.us
-----------------------
</center>
#37
Posted 01 July 2004 - 23:00
Skulle ikke forundre meg mye om endel av komponentene i de forskjellige winchene er masseprodusert på samme fabrikk.
Et sted i Asia........
Hvem vet?
#38
Posted 01 July 2004 - 23:00
Etter Cato kom over, og jeg vinsja meg etter, stod vi i 2 timer og dro biler over myra....til slutt sa det plipp-plipp i stereoen og vinsjen var godt temprert.... ikke X-tra eller hva den heter hadde klart det. (****.. de var jo ikke funnet opp enda)
Og den går enda....den 8år gamle krigeren av en 9000I.etter rundturer både på Østlandet og i Russland.....(den er jo ikke alene om det da)
Stå på du har mange myrer og hindringer å passere herr Kjøs.....
#39
Posted 30 June 2004 - 23:00
Her blir det brukt en Warn 8000 for dekkskift
Her tror jeg det er Hoel som vipper opp Jeepen til Roger'n med Warn 9000 for å blåse på dekket igjen
Så da er det bare å heise opp bilen i et tre Ikjos
#40
Posted 30 June 2004 - 23:00