He he he det vet du Tommy vis du tenker deg om...
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
HVORFOR LIGGER ROGER'N ALLTID BAK MEG???
Hvorfor tar ting så lang tid??
Started by
Mad Max
, Jun 28 2004 23:00
29 replies to this topic
#21
Posted 04 July 2004 - 23:00
#22
Posted 05 July 2004 - 23:00
Min???
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#23
Posted 05 July 2004 - 23:00
he he he ja...
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
HVORFOR LIGGER ROGER'N ALLTID BAK MEG???
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
HVORFOR LIGGER ROGER'N ALLTID BAK MEG???
#24
Posted 05 July 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Min???
Opprinnelig postet av offroadguru Solli
Jeg må si meg imponert over resultatet, tatt i betraktning at det er en trekkoppbil.
Men står det ikke i reglementet at bilene skal gå på bensin?
#25
Posted 05 July 2004 - 23:00
....sansynligvis.....dette er jo ren spekulasjon, fordi ingen, annet en teknisk kontrolant, virkelig har sett hemlighetene med denne bilen......går trekkoppmotoren på bensin.
Min intuisjon sier meg at dette fakisk er ett snedig forsøk på å omgå regelverket med dobble transferkasser.
Jeg tror, etter å ha studert lignenede tilfeller i øst-tyskerisk biltrail, at det blir bruk stor og liten trekkoppfjær. Dette vil da fungere som en extra transferkasse, en såkalt lirekasse.
..men som sagt.....dette er bare spekkulasjoner fra min side....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
Min intuisjon sier meg at dette fakisk er ett snedig forsøk på å omgå regelverket med dobble transferkasser.
Jeg tror, etter å ha studert lignenede tilfeller i øst-tyskerisk biltrail, at det blir bruk stor og liten trekkoppfjær. Dette vil da fungere som en extra transferkasse, en såkalt lirekasse.
..men som sagt.....dette er bare spekkulasjoner fra min side....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
#26
Posted 05 July 2004 - 23:00
Han Torjussen i original ++, noen som vet om han leser forumet her ?
Skulle likt å sett mere bilder, detaljer på LJ80'en hans...
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
Skulle likt å sett mere bilder, detaljer på LJ80'en hans...
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
#27
Posted 05 July 2004 - 23:00
Han er ikke her...
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#28
Posted 05 July 2004 - 23:00
Kopi av melding:
....sansynligvis.....dette er jo ren spekulasjon, fordi ingen, annet en teknisk kontrolant, virkelig har sett hemlighetene med denne bilen......går trekkoppmotoren på bensin.
Min intuisjon sier meg at dette fakisk er ett snedig forsøk på å omgå regelverket med dobble transferkasser.
Jeg tror, etter å ha studert lignenede tilfeller i øst-tyskerisk biltrail, at det blir bruk stor og liten trekkoppfjær. Dette vil da fungere som en extra transferkasse, en såkalt lirekasse.
..men som sagt.....dette er bare spekkulasjoner fra min side....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
:D:D:D:D
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#29
Posted 06 July 2004 - 23:00
Extreme racevogner er det naturlig att det blir spekulert rundt.
Vil ikke gå i detalj nå heller om racevognas mange finesser,men bare en aldri så liten koreksjon:
Som du riktig påpeker,kalles ekstra transfer for lirekasse (leironkkassen) i øst tyskland.
Men ordet oppsto faktisk i det italienske trail miljøet når det gikk opp for dem hvor mye penger Pål var villig til å legge i bilen sin i håp om å slå meg.
Lire=myntenhet
Kasse=skrothaug/annet som burde stues vekk i kasser
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Vil ikke gå i detalj nå heller om racevognas mange finesser,men bare en aldri så liten koreksjon:
Som du riktig påpeker,kalles ekstra transfer for lirekasse (leironkkassen) i øst tyskland.
Men ordet oppsto faktisk i det italienske trail miljøet når det gikk opp for dem hvor mye penger Pål var villig til å legge i bilen sin i håp om å slå meg.
Lire=myntenhet
Kasse=skrothaug/annet som burde stues vekk i kasser
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#30
Posted 06 July 2004 - 23:00
Til Blom:
Suzukien som Vidar Torjussen kjører med er helt original. Bare han setter på støtfangeren foran, kan han starte i originalklassen... Så det er nok ikke så mye +++...
Hilsen sven Arne
Suzukien som Vidar Torjussen kjører med er helt original. Bare han setter på støtfangeren foran, kan han starte i originalklassen... Så det er nok ikke så mye +++...
Hilsen sven Arne