Er det noen her som har erfaring med BT i Drøbak, noen personer der som kan anbefales ?
94 XJ
Heva: 3.5"
Dekk: 33x9.5" BFG Mud
BT i Drøbak
Started by
cloudhanger
, Jul 02 2004 23:00
12 replies to this topic
#1
Posted 02 July 2004 - 23:00
#2
Posted 10 July 2004 - 23:00
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Hmmm..kanskje Drammen er vært et forsøk da !!?!!
94 XJ
Heva: 3.5"
Dekk: 33x9.5" BFG Mud
<i><div align="right">Opprinnelig postet av cloudhanger</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
De virker seriøse og ordentlige i drammen, men de var ikke akkurat interessert i å godkjenne landcruisern med 35 tommere. De hadde ingen betenkeligheter ved selve ombyggingen, for de visste at arctic fikk godkjent det, men de var overrasket over at toyota ikke ga meg papirer, og ville derfor ikke godkjenne. Jeg tror ikke at drammen er så håpløse
94 XJ
Heva: 3.5"
Dekk: 33x9.5" BFG Mud
<i><div align="right">Opprinnelig postet av cloudhanger</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
De virker seriøse og ordentlige i drammen, men de var ikke akkurat interessert i å godkjenne landcruisern med 35 tommere. De hadde ingen betenkeligheter ved selve ombyggingen, for de visste at arctic fikk godkjent det, men de var overrasket over at toyota ikke ga meg papirer, og ville derfor ikke godkjenne. Jeg tror ikke at drammen er så håpløse
#3
Posted 07 July 2004 - 23:00
Min glei rett igjennom på BT Drammen. Men da var alt av papirer i boks.
De var veldig hyggelige og visste stort sett hva de snakket om. De har også en som er Amcar ekspert og entusiast så vidt jeg forstod......
De var veldig hyggelige og visste stort sett hva de snakket om. De har også en som er Amcar ekspert og entusiast så vidt jeg forstod......
#4
Posted 04 July 2004 - 23:00
Jeg var på biltilsynet i Drøbakk i fjor høst å registrerte 58 Buicken min, jeg fikk veldig god service og kammereaten min tok inn en chevrolet big dually som han viste der kjempe fornøyd han og. Kan det være for at vi er vant med biltilsynet i moss????
#5
Posted 04 July 2004 - 23:00
Hei! Var på biltilsynet i Arendal med Yota`en,fikk godkjent både 4" fjørløft og 35-12,5-15 uten problemer. Virka som om han som godkjente den hadde litt peiling.Men vet at d jobber ein der som er heilt umaulig å! Må for all del godsnakke med di ifra man stikker haue inn døra, å til man spinner avsted med nytt vognkort!
#6
Posted 02 July 2004 - 23:00
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">De sa på biltilsynet at etter 1 mai i år, var det kun en peron på hvert biltilsyn som kunne foreta godkjenning av ombygde biler.
Da hjelper det ikke å spørre etter noen andre, hvis man treffer på en hk... Tidligere kunne du nesten prate med nesten hvem som helst.
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Subbisen</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
DA får vi virkelig håpe at disse folka får den kunnskapen de allerede burde hatt. Send de til island for å vise hvordan man skal bygge skikkelige firehjulstrekkere, USA for å lære hvordan hot-rodene bygges osv. Skal det kun bli en person, så burde vedkommende kunne jobben skikkelig også. Jeg håper i hvertfall at dette kan styrke BT sin kompetanse når det gjelder godkjenning av firehjulstrekkere.
Da hjelper det ikke å spørre etter noen andre, hvis man treffer på en hk... Tidligere kunne du nesten prate med nesten hvem som helst.
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Subbisen</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
DA får vi virkelig håpe at disse folka får den kunnskapen de allerede burde hatt. Send de til island for å vise hvordan man skal bygge skikkelige firehjulstrekkere, USA for å lære hvordan hot-rodene bygges osv. Skal det kun bli en person, så burde vedkommende kunne jobben skikkelig også. Jeg håper i hvertfall at dette kan styrke BT sin kompetanse når det gjelder godkjenning av firehjulstrekkere.
#7
Posted 02 July 2004 - 23:00
De sa på biltilsynet at etter 1 mai i år, var det kun en peron på hvert biltilsyn som kunne foreta godkjenning av ombygde biler.
Da hjelper det ikke å spørre etter noen andre, hvis man treffer på en hk... Tidligere kunne du nesten prate med nesten hvem som helst.
Da hjelper det ikke å spørre etter noen andre, hvis man treffer på en hk... Tidligere kunne du nesten prate med nesten hvem som helst.
#8
Posted 02 July 2004 - 23:00
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Tuv papirene var på Emu fjærene .
Bodylift finnes det nok ikke Tuvpapirer på .
Og en godkjenning av bodyliften ville dem ikke vurdere en gang for det er direkte trafikfarlig påsto dem .
Eneste som gjaldt var Tuvpapirer og det visste han at ikke fantes...
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Roger`n</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Jeg har også dårlige erfaringer med Drøbak. Fikk kjefta huden full da jeg ringte de ang. godkjenning av landcuiser'n. Slike rævhøl er vi ikke tjent med å ha. De hverken kan eller gjør jobben sin når de opptrer slik de i hvertfall gjorde da jeg var i kontakt med de.
Bodylift finnes det nok ikke Tuvpapirer på .
Og en godkjenning av bodyliften ville dem ikke vurdere en gang for det er direkte trafikfarlig påsto dem .
Eneste som gjaldt var Tuvpapirer og det visste han at ikke fantes...
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Roger`n</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Jeg har også dårlige erfaringer med Drøbak. Fikk kjefta huden full da jeg ringte de ang. godkjenning av landcuiser'n. Slike rævhøl er vi ikke tjent med å ha. De hverken kan eller gjør jobben sin når de opptrer slik de i hvertfall gjorde da jeg var i kontakt med de.
#9
Posted 02 July 2004 - 23:00
Tuv papirene var på Emu fjærene .
Bodylift finnes det nok ikke Tuvpapirer på .
Og en godkjenning av bodyliften ville dem ikke vurdere en gang for det er direkte trafikfarlig påsto dem .
Eneste som gjaldt var Tuvpapirer og det visste han at ikke fantes...
Bodylift finnes det nok ikke Tuvpapirer på .
Og en godkjenning av bodyliften ville dem ikke vurdere en gang for det er direkte trafikfarlig påsto dem .
Eneste som gjaldt var Tuvpapirer og det visste han at ikke fantes...
#10
Posted 02 July 2004 - 23:00
Hvor fikk du TuV til Hilux-bodylift? Trodde det ikke gikk ann å få tak i??
---------------------
Harald Hermundsplass
---------------------
Harald Hermundsplass
#11
Posted 02 July 2004 - 23:00
Har ikke noe godt å si om Drøbak egentlig .
Selv med Tuv godkjent hevesett på Hilux'n var det vanskelig å få godkjent .
Og det med kunn 2,5" heving .
For meg virket det som de kun leitet etter grunner til å ikke godkjenne ombyggingen .
Og bodylift var helt uaktuelt hvis det ikke var Tuv papirer .
Selv med Tuv godkjent hevesett på Hilux'n var det vanskelig å få godkjent .
Og det med kunn 2,5" heving .
For meg virket det som de kun leitet etter grunner til å ikke godkjenne ombyggingen .
Og bodylift var helt uaktuelt hvis det ikke var Tuv papirer .
#12
Posted 04 July 2004 - 23:00
Huff, detter hørtes ikke lovende ut, er det noen andre BT i nærheten som kan anbefales ?...og kan jeg gå hvor som helst ?
94 XJ
Heva: 3.5"
Dekk: 33x9.5" BFG Mud
94 XJ
Heva: 3.5"
Dekk: 33x9.5" BFG Mud
#13
Posted 09 July 2004 - 23:00
Hmmm..kanskje Drammen er vært et forsøk da !!?!!
94 XJ
Heva: 3.5"
Dekk: 33x9.5" BFG Mud
94 XJ
Heva: 3.5"
Dekk: 33x9.5" BFG Mud