Gå til innhold



Foto

Pajero stjålet, funnet, solgt :: end of story


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
114 replies to this topic

#41 SaSeth

SaSeth

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 317 Innlegg:

Posted 17 July 2004 - 23:00

hvis det skulle være så sinnsykt kjipt at d er en bruker her inne som har bilen, eller bare en som er inne å kikker litt, så kan han jo egentli se at det er en del som kikker etter bilen. Og det sies jo endel om hvor en kikker og er rundt å glor også, så da er det jo ikke allverdens jobb for de som har bilen, å holde seg til områder der de kan være "i fred" for å si det sånn da. sad.gif og da blir jo egentli denna tråden bare til hjelp for vedkommende... hmmm litt kjedelig egentli. MEN ønsker all lykke med å finne bilen! utrolig triste greier. Ser vi den her nede på sørlandet, så tar vi den! hehe lykke til



#42 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 13 September 2004 - 23:00

jeg hadde uten tvil tatt en BJ, bil med sjel, hadde gladelig kjørt en slik hvor det skulle være;)

Tommy Olsen

#43 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 17 July 2004 - 23:00

Hmm, men i disse ferietider er det jo mange som beveger seg i uvante omgivelser, så vi finner'n nok......!
Vi er jo stadig på tur, så øynene holdes åpne......!

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
JIPPI: JEG HAR FERIE!!!!
Og Blom er på besøk...!

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#44 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 10 July 2004 - 23:00

Har øynene på stilker her i Bergens regionen også. Vet jo aldri om den tar seg en tur over fjellet......

#45 Muzaki

Muzaki

    Skeptisk

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1512 Innlegg:

Posted 10 July 2004 - 23:00

Krever ikke forsikringsselskaper at slike blir bygget inn i ATV'er?

Mvh
Muzaki
"A clean car is a sign of a sick mind."
---------
Garasje: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=11461
Hjemmeside: http://www.home.no/santas

#46 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 24 July 2004 - 23:00

fy søren skulle fått kappahode av dem som gjor det, skjønna ikke at enkelt folk ikke kan forst at alt ikke e felles ..

#47 simensays

simensays

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 419 Innlegg:

Posted 08 July 2004 - 23:00

jeg kontaktet VG.no for å høre om de kunne lage en greie om dette, legge ut bilde og spørre publikum om saken. de kunne lett ha laget noe som hadde vært interessant å lese og følge med på - jeg mener jeg har jo ruten de har kjørt gjennom bomringene, observasjoner fra folk herfra osv - kunne nesten laget en liten OJ biljakt eller noe, dessuten hadde de fått litt egenreklame og kunne bevist at de har mange lesere osv, hvis bilen hadde blitt funnet raskt! Tror dessuten tyvene kanskje hadde parkert bilen, hvis det hadde ligget et bilde av den på forsiden av vg.no?

De var faktisk ikke helt uinteresserte, men har ikke hørt noe mer fra dem. Det var et long shot, I know, men verddt et forsøk for å finne bilen raskt.

Det er veldig hyggelig å se samholdet som er her på forumet i en slik sak, dette kan jo fort skje hvem som helst av oss, og takker for all støtte og hjelp så langt - det er mer trolig at noen her spotter bilen en at Onkel gjør noe. Jeg mener, tyvene kan jo kjøre rett forbi politiet uten at de vet at den er stjålet! De sjekker jo ikke det før de evt stopper en bil for en annen overtredelse...

Det som hadde vært kult som ble nevnt er jo om man kunne profilert offroad miløet som svært sveiset sammen, slik at biltyver ikke ville følt seg trygge på at de ikke blir gjenkjent hvis de kjører rundt i en stjålet rig og dermed sporet opp. Biltyver har jo ingenting å frykte fra politiet pr i dag, men masse entusiaster som er ute å kjører mye og ofte kjenner enkelt biler, vil utgjøre en mye bedre jungeltelegraf! Det kunne kanskje hjulpet mot en del tyverier av bilene våre. Det er vel ikke tyver som er dumme nok til å stjele MC fra feks HellsAnglesgutta - uten sammenligninger forøvrig...

jeg er desverre bortreist noen dager, og vil ikke kunne være på nett, litt kjipt når jeg vet at bilen min freser rundt om i byen/omegn! jeg er derimot ikke langt utenfor byen og er tilgjengelig på mobil, så all info taes imot med takk!

mob 909 64946



#48 paularne

paularne

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 179 Innlegg:

Posted 08 July 2004 - 23:00

Skal holde utkikk etter den er på tur til Tromsø ifra Notodden idag.
Ringer eller sender melding om jeg ser noe

#49 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 14 July 2004 - 23:00

Jeg kan tenke meg at det er store muligheter for at de som tok den hadde lyst til å gromme litt i skogen, og fant din bil veldig egnet til det formålet. Kan være at de har kjørt rundt for å prøve den ut i skogen her og der... Til sist da de kanskje har endt opp med at bilen ikke lenger er kjørbar, så blir den forlatt i et høl langt oppe i skauen.

Jeg selv mistet min bil for to år siden.
En SAAB 900 Turbo Intercooler...
Den ble stjålet i Oslo på lagret til min arbeidsgiver.
Over et halvt år etterpå ringte Politi fra en plass nede Buskerud til meg og sa de trodde de hadde funnet bilen min, men da de beskrev bilen for meg, så fant vi ut at det ikke var min likevel.
Det var KUN motoren med mitt motornummer som satt i den bilen.
Det var en luring som hadde krasjet og Politiet ble koblet inn. Da de sjekket bilen stemte ikke vognkortet med skiltet og hverken skiltnr. eller vognkortet stemte med kaross-nr.(som tydelig var skåret ut og sveiset inn med nytt fra en annen bil) og motoren kom fra min bil...
Hele greia var et oppsop av "slakte-avfall"...
Resten av bilen min ble aldri funnet.


Jeg jobber i et stillasefirma i Oslo og kjører mye rundt i byen.
Jeg informerte de andre gutta på jobben også om dette og ba de holde gluggene åpne.
Et par av gutta sa da at de hadde sett en Pajero like ved Ibsenkvartalet og den Statoil-stasjonen der, i åtte-ni tiden den morgenen bilen din ble stjålet.
Jeg viste dem bildene dine, og de ble mer sikker på at det var din bil.

Vi følger med i hvertfall.


Terje



"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
->>MIN GARASJE!!!<<-
->>MINE RIGS!!!<<-


#50 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

HVor var det den stod når den forsvant ?


Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#51 simensays

simensays

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 419 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

den sto parkert i Pilestredet ved Parkveien, like bak slottet i Oslo. Må ha blitt stjålet en gang i løpet av onsdag kveld/natt og frem til torsdag formiddag.



#52 BO

BO

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 252 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

det registreringsnummeret bør vel være mulig å huske...! smile.gif
Skal ha øyne og ører åpne.

#53 oystein

oystein

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 518 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

Kjedelige greier.....

Du bør kanskje få med riktig registreringsnummeret og epostadresse.

#54 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

å steik ka irriterende, dukker vel ikke opp her men skal no holde ut sikt fordi:)

#55 håvard

håvard

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 925 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

nei fy faen. jeg kjørte jo forbi den i dag morges!


håvard : BJ42
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=3754



#56 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

Veit du hva jeg kjørte forbi den i går.Å da så jeg den stod ved veien opp til bislet.Rundkjøringa...Har du ringt http://www.trafikket...page=/Inntauing


Det var kl 1900 trur jeg
Det kan jo hende den har vært i veien for trikken eller noe!!

#57 kholand

kholand

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 743 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

Nei og nei så kjedelig!
-lite sannsynlig at trafikketaten tar seg en tur på e6 midt på dagen.....?

Norsk Hjemmebrent konsumereres lag www.himers.cjb.net

#58 simensays

simensays

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 419 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

stemmer at bilen sto der i går Espen, den er ikke tauet.

Håvard så den vel trolig samme sted i morges, og Per F så den i sted! På vei mot Ryen på E6 ved Skulleruddumpa mellom bomringen og Mortensrud! Med bandittene inni!

Som jeg har nevt over har jeg anmeldt forholdet, gitt beskjed til taxi jungeltelegrafen osv.



#59 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

faens så tragisk da... det er kjedelig..



Lat at grinda....kyra frys
www.pajeroteam.com

#60 simensays

simensays

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 419 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

den står vel på ett eller annet gårdstun i Ski eller utover der, og blir "behandlet" as we speak regner jeg med! ikke noe kul følelse å ha det jeg har nå gitt, at noen andre står å tar fra hverandre rig'en din!

mad.gif

hadde jeg vært litt mer kjent utover i områdene der så hadde jeg kanskej tatt turen ut dit og cruist litt rundt...