Gå til innhold



Foto

Pajero stjålet, funnet, solgt :: end of story


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
114 replies to this topic

#101 simensays

simensays

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 419 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

mulig observering i Brummundal, men i så fall på andre skilter...



#102 zellus

zellus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1117 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

Ny info som også er sendt til deg på SMS nå nettopp. Ved å gå inn på vegvesen.no og periodisk kontroll så kan man taste inn reg nr på bilen får å sjekke når du skal på kontroll. Ved inntasting av bilens reg nr som i dette tilfellet er Pajeroen så fikk jeg opp når den sist var på kontroll, når den skal og hva slags type bil . Men når jeg taste reg nr som var på den Pajeroen jeg møtte i natt i Brumunddal (AD39064) så fikk jeg opp "ukjent kjennemerke" , Mistenkelig merkelig!!!! Skal holde ører og øyne oppe fremover. Bilen møtte jeg i Krysset ved Shell i Brumunddal på vei mot meg i kjøreretning nord Mausetveien ,,skal ta meg en tur opppover der i morra får å se meg rundt. vet om flere aktuelle plasser hvor man faktisk kan kjøre en slik bil . Komme tilbake med mere info hvis jeg finner ut mere.

Utklipp fra vegvesen.no :

Ukjent kjennemerke

Ukjent kjennemerke, finnes ikke i kjøretøysregisteret.



devil.gifdevil.gifdevil.gifsleep.gif

#103 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

Blir veldig skuffet over Hedmarkingene, dersom det viser seg at blen til Simen kjører her oppe, vannvittig dumt at jeg er i Trondheim nå..

#104 krewiik

krewiik

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 207 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

kofør skal folk ha lim på fingrene:angry: blir så provosert av att de ikkje klar å holde de får seg selv.men føler med deg å håper du får den tilbake i samme stand

#105 wazzza

wazzza

    oljearbeider/bilberger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3657 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

Simen: Hadde du offroad.no logoen på bilen din? Isåfall kan det jo hende som Muzaki sier; at de er her på forumet (bare som gjester, ikke brukere) å sjekker litt av og til......

__________________________________________________


MSN-messenger: wazzza@bluezone.no

"It`s the sound of eight hard workin` sylinders that matters;)"

#106 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

For alt vi vet kan de godt være registrerte brukere her inne også... sleep.gif Men da skjønner de sikkert at det brenner litt på dass, at de skal være SERDEEEEELES forsiktig med hvem de forsøker å selge tjuvgotset sitt til?

Håper virkelig den kommer til rette, skal holde et lite øye ute her oppe i Målselv, Midt-Troms også, i fall det har noen hensikt... wink.gif

If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#107 zellus

zellus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1117 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

Ja det har nok en helt klart sammenheng med forumet og bandittene. kanskje et tips til fremtidig løsning for å logge seg inn MÅ man registrere seg. men det stopper jo ikke bandittene, men bruke en slags nettbank løsning med personlig sertifikat , at all brukerinformasjon må stemme over ens med folkeregisteret, men det forslaget her er jo alfor trevalig for å bruke ,men rimelig bombesikkert. og om en "banditt" registrer seg korrekt så vil han jo fortsatt ha tilgang til alt inne på forumet. men går sikkert ann å lage en slags logg på hvem som er inne på de enkelte innleggene selv om det tar mye tid og ressurser på admin og redaktørene her. Men kun et forslag. Sladding av bilskilt hjelper tydeligvis ikke, men hvis man endrer sin brukerprofil å kun skriver inn mest nødvendig info om deg selv. og ikke hvor man bor så er det jo litt værre. feks at du skriver inn navnet ditt,og mail samt PM . og ikke mere ..men ikke etternavn da. det kan lett spores i telefonkatalogen på nettet. Er det andre som har bedre forslag så kom med dem .

Jeg trenger offroader!! har du en i prisklassen 0-15000 så send meg en PM!!

#108 Chevypia

Chevypia

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1270 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

e no litt greit å vite etter navn å slikt når en skal selge dela å slikt..

#109 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 13 July 2004 - 23:00

Er ikke helt sikker på at det er noen som har surfa disse sidene som faktisk har tatt den bilen...

Er det slik at andre person biler som har vært på andre typer forum som blir stjålet, automatisk blir linket til at den som har tatt bilen må ha vært på det forumet?

Tror nok at det bare er en eller annen luring som hadde lyst på akkurat den bilen når han gikk forbi jeg...

Ikke det at jeg er for at folk mister bilene sine, men jeg tror nok at vi er nødt til å se realiteten i øynene her.. Men jeg kan jo ikke si 100% sikkert at den som harr tatt bilen ikke har sett den her... Det blir bare spekulasjoner.. Begge veier... Tenk litt på det før dere brøler ut det ene og det andre om slike tyver.



.Anders

CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.

#110 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 14 July 2004 - 23:00

jeg trur heller ikke tyvene trenger en forum side for og finne de bilene de vill ha.. trur disse folkene i undergrunds miljøene har så gode nettverk sjøl at de trenger ikke å gå på nett for og finne enn bil de vill stjele... vill de ha bilen til en peron så klarer de å stjele den uansett.. serlig en ommbygd 4x4 de vill sjille sæi ut..



#111 kholand

kholand

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 743 Innlegg:

Posted 14 July 2004 - 23:00

får lyst til å montere selvskudd i bilen min når den er ute å ruller på veiene igjen. blir så grenseløst forbanna av biltjuver!! tør ikke engang å si hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde fått kloa i en evt. tjuv av min egen bil.....

jeeg blir så FORBANNA!mad.gif

Norsk Hjemmebrent konsumereres lag www.himers.cjb.net


LJ70 VX http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=13934

#112 BO

BO

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 252 Innlegg:

Posted 14 July 2004 - 23:00

...Er vel heller ikke sikkert at dette er noe bestillingstyveri, kan like godt hende at den ble stjålet til fordel for bilen ved siden av iom. at den har vært kjørt så mye rundt. Hvis dette hadde vært en bil som skulle slaktes hadde helt sikkert tyvene hatt et sted rett utenfor Oslo hvor de kunne stå og bli ferdig så fort som mulig og dumpe vraket.
...Jeg går for narkiser som skulle på sommerferie, manglet bil, så en kjempetøff pajero og klinte til!
Holder selvfølgelig øyne og ører åpne jeg og, og er spent på hva som har skjedd.

#113 KLAA

KLAA

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 591 Innlegg:

Posted 14 July 2004 - 23:00

Var en periode for noen år siden at det var en gjeng som stjal Jeep Cherokee biler her i distriktet. De ble rett og slett kjørt i filler innover i skauen og så langt innover det gikk. Der ble de bare hensatt og en ny bil ble stjålet og fikk samme behandling. IDIOTER:devil:

Kjører daglig Moss-Sarpsborg og er mye rundt i skauen. Holder øyne og ører helt åpne!

Vi gærne har det godt!

#114 FrankWS

FrankWS

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1234 Innlegg:

Posted 19 July 2004 - 23:00

Flott at bilen er funnet. Håper at alt ordner seg med tanke på forsikringen, og at bilen blir satt tilbake i opprinnelig stand.

Mvh
Frank

#115 zellus

zellus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1117 Innlegg:

Posted 17 July 2004 - 23:00

Har holdt øynene oppe ,men ser dårlig ut i hamar-brumunddals området ..desverre sad.gif

Jeg trenger offroader!! har du en i prisklassen 0-15000 så send meg en PM!!