Er det noen som har peiling om det går og ha denne dimensjonen på subb v10 uten alt for mye arbeid?
Det er vel en fordel og skifte styredemper?
Subben og mazdaen selges, Send pm for informasjon.

33-12.5-15 på subb v10?
Started by
esol
, Jul 13 2004 23:00
8 replies to this topic
#1
Posted 13 July 2004 - 23:00
#2
Posted 15 July 2004 - 23:00
Subben har originalt i vognkortet 31x 10,5x 15.
Så det virker jo som om den er typegodkjent med den dimmen.
Mazdaen er fortsatt til salgs, det er bra anlegg, men noe arbeid med for og bakstilling. Ta kontakt
Så det virker jo som om den er typegodkjent med den dimmen.
Mazdaen er fortsatt til salgs, det er bra anlegg, men noe arbeid med for og bakstilling. Ta kontakt
#3
Posted 14 July 2004 - 23:00
Er ikke sikker på orginal dimmen på subben din, men jeg har en K2500 med 235/85-16 orginal. Det er ca 32" .
Er det nogen lunde likt går det sån passe, må nok kappe litt foran og bak. Det er mye å ta av da:P:P:P:P:P
Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!
Er det nogen lunde likt går det sån passe, må nok kappe litt foran og bak. Det er mye å ta av da:P:P:P:P:P
Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!
#4
Posted 14 July 2004 - 23:00
Er V-10 Suburban annerledes enn Blazer?
Her er et par bilder av min tidligere '79 Blazer med 33x12,5x15" / 15x10" på egenlakkerte "redandblackspoke".
Den er ikke hevet annet enn at fjærpakkene er "nye".
Bilen hadde en 350" modifisert med Edelbrock RPM innsug og Holley 750 dp, dobbelt 3" exhaust med Supertrapp endepotter.
Bilen gikk godt den, men var etter min mening for tung ute i terrenget.
Jeeb
TJ 4.0 Sahara
"Big Little Thing"
Her er et par bilder av min tidligere '79 Blazer med 33x12,5x15" / 15x10" på egenlakkerte "redandblackspoke".



Den er ikke hevet annet enn at fjærpakkene er "nye".
Bilen hadde en 350" modifisert med Edelbrock RPM innsug og Holley 750 dp, dobbelt 3" exhaust med Supertrapp endepotter.
Bilen gikk godt den, men var etter min mening for tung ute i terrenget.
Jeeb
TJ 4.0 Sahara
"Big Little Thing"
#5
Posted 14 July 2004 - 23:00
ALDRI I LIVET OM DET GÅR UTEN TRIMMING!!!!!!!!!!!!!
min blazer er hevet med 6 tommer og har ennå 33x12.5xR15 dekk på og ved mye fleks og styring så subber tilogmed de!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Knut
1978 Blazer K5
min blazer er hevet med 6 tommer og har ennå 33x12.5xR15 dekk på og ved mye fleks og styring så subber tilogmed de!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Knut
1978 Blazer K5
#6
Posted 14 July 2004 - 23:00
Jeg prøvde med 33/12.5-15 med 10 tomm felg på min V10 ...Problemet var at den tapte noe j...... med trekk kraft i motebakkene. Sikkert greit på flatlandet men ikke på vestlandet. Subba borti gjorde det i midlertid ikke:)
#7
Posted 13 July 2004 - 23:00
Takker for svaret, men jeg hadde en 77 k5 og det gikk uten og kutte i skjermene, den var ikke hevet.
Skulle tro det var samme som v10?
Subben og mazdaen selges, Send pm for informasjon.
Skulle tro det var samme som v10?
Subben og mazdaen selges, Send pm for informasjon.
#8
Posted 13 July 2004 - 23:00
Du må kansje kutte litt i sjermene men det burde gå greit... Styredemper trenger du ikke å bytte med mindre den er ødelagt da..
-Knut
1978 Blazer K5
-Knut
1978 Blazer K5
#9
Posted 14 July 2004 - 23:00
Har min vert heva har det skjedd mens den enno var i Texas, men den har omtrent samme høyde under skjermene som en V20 , kanskje 2 tommer heving da?
Det subba ikkje ved sving men mulig det subber ved full flex i marka .
Kommer vel litt an på offset på felgene. Mine bygde så mye innover at det ble spor i lodda for balanseringa:D
Det subba ikkje ved sving men mulig det subber ved full flex i marka .
Kommer vel litt an på offset på felgene. Mine bygde så mye innover at det ble spor i lodda for balanseringa:D