pajero på en liten luftetur !!
#1
Posted 25 July 2004 - 23:00
#2
Posted 10 October 2004 - 23:00
#3
Posted 10 October 2004 - 23:00
#4
Posted 10 October 2004 - 23:00
#5
Posted 10 October 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Jo, sånn skal det være!! Downhill med suzuki
ljokjell
LJ 73 & Volvo L3314N
Opprinnelig postet av ljokjell
noen hadde rotert bilde ja..... uansett er det ett knalltøft bilde og sikkert knalltøft å sitte i den bilen (Kanskje ikke når den kommer inn i retardasjonsfasen av svevet:blush:)
#6
Posted 07 October 2004 - 23:00
ljokjell
LJ 73 & Volvo L3314N
#7
Posted 07 October 2004 - 23:00
:D
MVH
JensM
Suburban 88
Kast en stein for fred.
#8
Posted 12 September 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Snøhopp med en Jeep?
ljokjell
LJ 73 & Volvo L3314N
Opprinnelig postet av ljokjell
Dette er en zuki:D
________________________
-SJ410JL HighRoof
-SJ413JX Cab
-Valmet 565 Cab
#9
Posted 12 September 2004 - 23:00
ljokjell
LJ 73 & Volvo L3314N
#10
Posted 11 September 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Lurer litt på hvordan den pajeroen lander:D:wtf:
Med et brak tenker jeg!
#11
Posted 11 September 2004 - 23:00
Espen ,member of DEA fan club:)
--------------------------------
#12
Posted 11 September 2004 - 23:00
Må kompansere for lang akselavstand.:D
Chevrolet Suburban V.20. M/ 315/75-16 Mickey Thompson Baja Claw Radial.
1954 Opel Kapitan.
Man træng ikke å hævså mye, D e jo bære å skjær ut!!
#13
Posted 11 September 2004 - 23:00
#14
Posted 09 September 2004 - 23:00
Har blitt svett mange ganger når det nesten går galt - sånn annenhver gang
#15
Posted 09 September 2004 - 23:00
sub: neida, ingen problem det ,men det morsomme er at bakhjulene fortsatte over kanten og oppover... det tror jeg ikke du bør gjøre med en alt for lang bil hehe
men tøfft bilde av grom bilen din !
ps: jeg knakk ingen stikkaksler !! men det gjorde du?
President Of DEA Fan Club
#16
Posted 09 September 2004 - 23:00
Bilen er ca.1500 kg. i "snuten"
Chevrolet Suburban V.20. M/ 315/75-16 Mickey Thompson Baja Claw Radial.
1954 Opel Kapitan.
Man træng ikke å hævså mye, D e jo bære å skjær ut!!
#17
Posted 09 September 2004 - 23:00
#18
Posted 25 July 2004 - 23:00
#19
Posted 25 July 2004 - 23:00
Og IFS tåler nok mer hopping enn stive aksler: http://www.mallcrawl...gyttcarnage.mpg
Hehe, ikke alltid at lastebilaksler er en fordel...
1995 ZJ 5.2 Orvis
RE 3.5", JKS QD, 242 kasse, 3" high-flow eksos, hjemmesnekra "sliderz", 8x16 AEZ med 265/75x16 Wrangler MT/R
#20
Posted 25 July 2004 - 23:00