Nå er det vel på tide å starte sesongen igjen.
Jobber med en terminliste, kommer etter hvert.
Er det noen kartblad som dere vil helst kjøre på, evt noe som dere ikke vil kjøre på i det hele tatt.
En ny cup kansje??
Er det interessant å sette opp et løp på østlandsområdet.
Håper det komme mangle forslag her.
Har mange ideer, mye under diskusjon.
-ole

Gps-Challenge 2004
Started by
olemangor
, Aug 21 2004 23:00
2 replies to this topic
Posted 21 August 2004 - 23:00
Posted 25 August 2004 - 23:00
Jeg er med jeg.
Det blir kurs på aftenskolen i GPS til høsten (Kristiansand) hvor GPS challenge blir et av temaene....
________________________________________________________________________________
______
GPS Fantomet - Alle har hørt om han, og denne sesongen satser han på at flest mulig skal få sett ham
Det blir kurs på aftenskolen i GPS til høsten (Kristiansand) hvor GPS challenge blir et av temaene....
________________________________________________________________________________
______
GPS Fantomet - Alle har hørt om han, og denne sesongen satser han på at flest mulig skal få sett ham
Posted 22 August 2004 - 23:00
Jeg er med, gjerne cup, men ikke mer enn 1 løp pr mnd..
Jeg personlig liker lange løp....
Ole M Larsen har med dette tatt over ansvaret for GPS-Challenge, håper mange prøver dette for set er kjempegøy, håper også Bjarne dukker opp som arrangør igjen, begge lager veldig gode og spennende løp
Tommy Olsen
Jeg personlig liker lange løp....
Ole M Larsen har med dette tatt over ansvaret for GPS-Challenge, håper mange prøver dette for set er kjempegøy, håper også Bjarne dukker opp som arrangør igjen, begge lager veldig gode og spennende løp
Tommy Olsen